کد خبر : 257763
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
-

درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درگذشت دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

در پی درگذشت مهسا اکبری دانشجوی ورودی مهر ۹۵ دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس و معاون این دانشگاه در پیام هایی جداگانه درگذشت این دانشجو را تسلیت گفتند.

به گزارش عصرقائم، در متن پیام دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است:

” انا لله و انا الیه راجعون

شنیدن خبر اندوهبار درگذشت دانشجوی کوشای دانشگاه، سرکار خانم مهسا اکبری باعث تاسف و تاثر فراوان شد.

این جانب ضمن عرض تسلیت به دانشجویان و اساتید دانشکده دندانپزشکی، از خداوند منان برای روح آن مرحوم آمرزش و مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر و شکیبایی مسئلت دارم.”

همچنین، دکتر محمد علی امام هادی معاون، دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پیامی درگذشت این دانشجو را تسلیت گفت . متن این پیام به شرح ذیل است:

“جای اندوه و تأثر دارد که باز هم در بهار طبیعت و نوبهار زندگانی، شاهد از دست رفتن یکی دیگر از ‏دانشجویان فرهیخته‌ دانشگاه ، سرکار خانم مهسا اکبری، دانشجوی رشته‌ ‏دندان‌پزشکی هستیم. جوان‌مرگی از یک سو، و از دست رفتن یکی از نخبگان کشور از سوی دیگر، ‏مصیبت را دوچندان می‌کند.‏

به جامعه‌ این دانشگاه به‌ویژه جناب آقای دکتر زالی رییس ‏دانشگاه، جناب آقای دکتر محسن دالبند رییس دانشکده دندان‌پزشکی، دانشجویان ، هم‌کلاسی‌ها و ‏دوستان خانم مهسا اکبری، هم‌چنین خانواده‌ بزرگوار و داغدار ایشان تسلیت عرض کرده و آرزوی شکیبایی برای ‏بازماندگان، و آرامش و رحمت الهی برای روح این دانشجوی گرامی دارم.‏”

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک − 1 =