کد خبر : 257772
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰
-

تفاوت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مدعی دموکراسی

تفاوت جمهوری اسلامی ایران با کشورهای مدعی دموکراسی

عضو خبرگان رهبری با اشاره به تفاوت واضح مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای مدعی دموکراسی جهان، گفت: در کشور ایران کسانی از صندوق‌ها بیرون می‌آیند که مردم آزادنه آن‌ها را برگزیده‌اند اما در غرب، کسانی بیرون می‌آیند که نوکر بهتری برای صهیونیست باشند.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله سید رحیم توکل در گفت‌وگو ، اظهار کرد: تفاوت مردمی بودن جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورهای مدعی دموکراسی جهان کاملا واضح و روشن است.

وی افزود: در کشور ایران، مردم انتخاب خودشان را آزادنه انجام می‌دهند و هر نظری که دارند را در صندوق رأی می‌اندازند؛ دست‌شان باز است و کسی هم مانع آن‌ها نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: هر کسی به مسند مسئولیت می‌رسد که مردم به او رأی داده باشند؛ حال بد باشد یا خوب، به نظر خود مردم انتخاب می‌شود.

آیت‌الله توکل، بیان کرد: اگر این انتخاب، بد باشد، تبعات سوء به خود مردم باز می‌گردد و آن مسئول حتی باید در برابر مردم پاسخگو باشد و اگر این انتخاب، خوب باشد، برکات آن باز به خود مردم بر می‌گردد.

وی ادامه داد: اما در رأی دادن، حق انتخاب با خود مردم است، بررسی می‌کنند، ملاک‌ها را می‌بینند و آنچه را نظرشان بوده است، انجام می‌دهند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: اما در کشورهای غربی و مدعی دموکراسی، یک جوی را ایجاد می‌کنند، افرادی را به میدان می‌آورند و این افراد مترسک و ابزاری می‌شوند که لابی صهیونیست آن‌ها را می‌گرداند.

آیت‌الله توکل، اعلام کرد: افرادی هستند که به میدان می‌آیند و هر کدام که نوکری‌شان به صهیونیست‌ها بیشتر باشد، به مسئولیت می‌رسد.

وی ادامه داد: آن‌ها چند نوکر می‌خواهند که گوش به فرمان آن‌ها باشند و در این میان، مردم بازیچه‌ای بیش نیستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 5 =