کد خبر : 257702
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰
-

استارت نوروزی لیگ برتر فوتسال برای معرفی قهرمان

استارت نوروزی لیگ برتر فوتسال برای معرفی قهرمان

هفته سوم مرحله دوم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (پنجشنبه) برگزار می شود.

به گزارش عصرقائم، با سپری شدن تعطیلات نوروزی حالا استارت دوباره لیگ برتر فوتسال هم زده خواهد شد و هفته سوم از مرحله دوم این رقابت‌ها امروز (پنجشنبه)در سه شهر مشهد، ساوه و الوند برگزار خواهد شد. در بازی‌های این هفته سن ایچ ساوه و مس سونگون یکی از دیدارهای مهیج و دیدنی را برگزار می کنند. سن ایچ در بازی‌های دور قبل در ساوه موفق به شکست مس سونگون شد و حالا به تکرار این نتیجه و بهبود وضعیت خود در جدول فکر می کند این در حالی است که مسی ها هم نمی‌خواهند پس از دو برد شیرین مقابل گیتی‌پسند و فرش آرای مشهد بازی را واگذار کرده و موقعیت خوب خود در جدول را به مخاطره بیندازند.

در دیگر میدان، فرش آرای مشهد که با دو شکست پرگل مرحله دوم این رقابت ها را آغاز کرده برای خروج از بحران باید در بازی خانگی این هفته گیتی پسند را شکست دهد.تیمی که در تعطیلات پرماجرای خود پس از از دست دادن قدرت بهادری به دلیل پارگی رباط صلیبی با کرونایی شدن وحید شمسایی و دو عضو دیگر کادرفنی خود با شرایط نامناسبی پا به این دیدار خواهد گذشت. البته گیتی‌پسند با توجه به پیروزی پرگل مقابل کراپ الوند با روحیه خوب به این میدان خواهد آمد .

در سومین بازی این هفته دو تیم کراپ الوند و مقاومت البرز با هم روبرو می‌شوند. کراپ در مرحله گروهی هر دو بازی رفت و برگشت خود را به مقاومت البرز واگذار کرد و با توجه به شکست سنگین در بازی قبل مقابل گیتی‌پسند اصفهان، در غیاب مهدی جاوید کاپیتان و ستاره خود کار دشواری مقابل شاگردان فرهاد کشاورز دارد اما پوئن بازی خانگی می تواند تیم رضا لک را با یک برد دوباره مدعی قهرمانی کند. البته مقاومتی ها مصمم هستند تا با یک برد شیرین در جمع مدعیان قهرمانی باقی بمانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 5 =