کد خبر : 257692
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
-

قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی هر کیلو گوشت قرمز در مازندران

قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومانی هر کیلو گوشت قرمز در مازندران

رئیس اتحادیه قصابان مرکز مازندران گفت: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در بازار مازندران بسته به نوع دام بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

به گزارش عصرقائم، سیدکاظم اصغرنژاد در گفت‌وگو ، در خصوص آخرین تغییرات و وضعیت قیمت گوشت در آستانه ۱۳ فرودین‌ماه روز طبیعت، اظهار کرد: کمبود عرضه مرغ در بازار موجب افزایش تقاضا در گوشت قرمز شده است.

وی افزود: از اواخر اسفندماه سال گذشته در پی افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های دامی و طیور، افزایش قیمت دام را شاهد هستیم و همچنان نیز رو به صعود است.

رئیس اتحادیه صنف قصابان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: این عوامل موجب شده است تا متعاقبا قیمت گوشت قرمز نیز در بازار یک روند افزایشی بگیرد.

این مسئول صنفی، ادامه داد: در حال حاضر قیمت هر کیلو گوشت میش از ۱۰۰ الی ۱۱۰ هزار تومان آغاز و تا قیمت ۱۴۵ الی ۱۵۰ هزار تومانی بره نیز می‌رسد.

اصغرنژاد اعلام کرد:قیمت هر کیلو گوشت گاوی طی روز جاری بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان و قیمت هر کیلو گوشت گوساله نر تا ۱۳۰ هزار تومان هم می‌رسد.

وی متذکر شد: افزایش تقاضا طی روزهای اخیر به جهت نزدیکی به روز طبیعت را در بازارهای مازندران شاهد هستیم و امیدواریم در ادامه وضع به روال طبیعی تا قبل از آغاز ماه رمضان برگردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده + هفت =