کد خبر : 257635
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵
-

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز زمین فلسطین بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز زمین فلسطین

بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز زمین فلسطین بیانیه دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین به مناسبت روز زمین فلسطین

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس با صدور بیانیه ای چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین را گرامی داشت.

به گزارش عصرقائم، در این بیانیه آمده است:

«دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی چهل و پنجمین سالگرد روز زمین فلسطین که ملت فلسطین هر سال در این روز به مناسبت اشغال هزاران کیلومتر از سرزمین فلسطین توسط صهیونیست ها؛ با برگزاری تظاهرات بازگشت، به تداوم اشغال ظالمانه و اعمال خشونت، سیاست تبعیض نژادی، مصادره زمین‌ها و ویران‌سازی روستاها، راندن فلسطینیان از سرزمین خودشان و تجزیه آن به مجموعه‌های کوچک جدا از هم اعتراض می کنند را گرامی می دارد.
ملت فلسطین امسال در حالی این روز ملی را گرامی می دارد که بیش از هر زمان دیگری برای آزادی و بازگشت به سرزمین مادری بالنده تر و مصمم شده است و در مقابل، صهیونیست ها درمانده تر از همیشه در مسیر سرنگونی و فروپاشی قرار گرفته اند.

امروز همه ترفندهای صهیونیسم علی رغم حمایت حداکثری آمریکا و خیانت برخی کشورهای عربی، شکست خورده است و مقاومت ‌و ملت فلسطین با عزمی استوار و پولادین گام های مهمی برای تحقق مشروع خود برداشته است.

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی از همه پارلمان های مدافع فلسطین درخواست دارد با گرامیداشت این روز، ملت فلسطین را در تحقق حقوق مشروع خود بویژه آزادی کامل سرزمین تاریخی و ادیانی و قدس شریف یاری نمایند.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − چهار =