کد خبر : 257544
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵
-

موانعی که عامل خدمت رسانی به مردم است را مرتفع می کنیم

موانعی که عامل خدمت رسانی به مردم است را مرتفع می کنیم

حراست کل شهرداری تهران گفت: تلاش داریم که ضمن صیانت و حفاظت از سرمایه های انسانی، مادی و معنوی این مجموعه، موانعی که عامل خدمت رسانی مستمر و آسان و روان به مردم است را مرتفع کنیم.

به گزارش عصرقائم، مهدی کرمی – رییس حراست کل شهرداری تهران در پیامی به مناسبت نیمه شعبان و آغاز هفته سربازان گمنام امام زمام زمان (عج)، گفت: همه افتخار این نظام به این است که خودش را متصل به امام عصر و منتظر امام عصر می داند و به امید این است که این انقلاب و این نظام در نهایت به دست ایشان اداره شود.

او در ادامه افزود: حراست کل شهرداری تهران تلاش دارد که ضمن صیانت و حفاظت از سرمایه های انسانی، مادی و معنوی این مجموعه، موانعی که عامل خدمت رسانی مستمر و آسان و روان به مردم است را مرتفع کند.

کرمی اضافه کرد: تمام تلاش ما و همکارانمان این است که مجموعه شهرداری فارغ از مشکلاتی که از بیرون و داخل بدنه شهرداری به وجود می آید کوتاهی درخدمت رسانی به مردم انجام نشود. یکسری از این مشکلات براساس تخلفاتی است که روی می دهد، که ما تلاش می کنیم با اصلاح دستور العمل ها، ساختار و مقررات و در پاره‌ای از نقاط با تذکر و هشدار به کسی که ممکن است در مسیر مشکل زدایی قرار گرفته و گاهی به ناچار مجبور به برخورد شویم.

او افزود: روش و منش حراست در این دوره این است که صیانت کند از سرمایه های انسانی و مدیران و از پرسنل زحمت کش شهرداری که انصافا بدنه وسیع و تلاشگری هستند.

کرمی به موضوعاتی که پیرامون شهرداری تهران پیش آمده و درباره آنها صحبت شده اشاره کرد و گفت: به نظر بنده شهرداری هم جزو این جامعه است و چیزی بیش از تغییرات جامعه در شهرداری اتفاق نمی افتد. ما تلاش می کنیم تا حراستی هوشمند، پیشدستانه و پیشگیرانه داشته باشیم تا خدمت رسانی به مردم با حداکثر ظرفیت و بهترین روال انجام شود.

بنابر گزارش سایت شهر، وی در ادامه افزود: امیدوارم در باقیمانده زمان خدمت بتوانیم بیشتر و موثرتر برای نظام جمهوری اسلامی و مردم عزیز تلاش کنیم و خدمت رسانی شهرداری به مردم را روان‌تر و تسهیل‌تر کنیم و همه تابع قانون باشیم؛ چه ما که مجری قانون هستیم و چه مردم که باید از مسیر قانونی مشکلات‌شان را پیگیری کنند و تابع قانون و مقررات حاکم باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 + 17 =