کد خبر : 257522
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
-

نساجی؛ تیمی که گل نمی خورد

نساجی؛ تیمی که گل نمی خورد

تقابل شاگردان ساکت الهامی و محمد ربیعی بدون برنده خاتمه یافت.

به گزارش عصرقائم،  نساجی مازندران و مس رفسنجان که تمرینات ابتدای سال خود را با برپایی اردو در تهران برگزار می کنند، عصر امروز در مسابقه‌ای تدارکاتی مقابل هم قرار گرفتند.

شاگردان ساکت الهامی که در دو مسابقه اخیرشان در جام حذفی و لیگ برتر به پیروزی مقابل سایپا رسیده بودند، در دیداری نزدیک و پر برخورد مقابل مس رفسنجان که موقعیت‌های زیادی هم داشت، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

البته نساجی مازندران در دقیقه ۶۰ این مسابقه یک ضربه پنالتی به دست آورد که حامد شیری آن را هدر داد و به بیرون زد.

بازیکنان نساجی مازندران و مس رفسنجان در این مسابقه که برنده‌ای نداشت، بسیار درگیرانه کار کردند که حتی داور این دیدار تدارکاتی در چندین مقطع بازی را قطع کرد و آنها را به آرامش فراخواند.

ساکت الهامی و محمد ربیعی تا دقیقه ۷۰ این مسابقه از بیشتر نفرات اصلی خود استفاده کردند و پس از آن با هماهنگی هم، دیگر نفرات را به زمین فرستادند.

از زمان روی کار آمدن ساکت الهامی، نساجی در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده و تا کنون در سه بازی ای که انجام داده گل نخورده است.
در اولین بازی نساجی در چارچوب جام حذفی به مصاف سایپا رفت که مصاف دو تیم در جریان ۱۲۰ دقیقه بدون گل پایان یافت و در نهایت مازنی ها روی ضربات پنالتی پیروز شدند. در ادامه جدال دو تیم در لیگ برتر تکرار شد که این بار نساجی در جریان بازی و با گل محمود قائد رحمتی حریف خود را شکست داد.

و اما دیروز نساجی مصاف دوستانه ای با مس داشت که این دیدار با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت. سه بازی بدون گل خورده می تواند کارنامه خوبی برای نساجی باشد که به همراه ساکت الهامی به دنبال ماندن در جدول بازی ها است. هر چند در سایه نمایش خوبی که در فاز دفاعی دارد باید در استفاده از موقعیت ها هم تیم خوبی نشان دهد چون به خاطر امتیازات از دست داده در بازی های گذشته نیاز به تکرار پیروزی اش در برابر سایپا دارد تا در جدول بازی ها باقی بماند.

نکته جالب توجه اینکه نساجی فصل گذشته هم در هفته های پایانی به تیم خوبی تبدیل شد تا جایی که با شکست ناپذیری در ۱۰ هفته پایانی و پیروزی های بزرگ در برابر تیم هایی چون سپاهان – تراکتور و … به رده نهم جدول صعود کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نه − 3 =