کد خبر : 257449
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
-

فواید شگفت انگیز شیر طلایی برای سلامتی

فواید شگفت انگیز شیر طلایی برای سلامتی

به آیورودا “شیر طلایی” گفته می شود اما طلا و شیرگاو بخشی از ترکیب آن نیست. این نوشیدنی اصالتی آسیایی داشته و می توان به جای قهوه از آن استفاده کرد.

به گزارش عصرقائم، به آیورودا “شیر طلایی” گفته می شود اما طلا و شیرگاو بخشی از ترکیب آن نیست. این نوشیدنی اصالتی آسیایی داشته و می توان به جای قهوه از آن استفاده کرد.

ماده اصلی آن زردچوبه است که اثرات ضد التهابی قدرتمند داشته و بیش از ۱۵۰ عملکرد درمانی بالقوه دارد.

برای تهیه “شیر طلایی” باید از شیر نارگیل یا هر نوع شیر گیاهی، یک قاشق چای خوری زردچوبه، نصف قرص زنجبیل، نصف قاشق غذاخوری دارچین و کمی فلفل سیاه آسیاب شده استفاده کنید. همچنین به دلخواه می توانید مقداری عسل یا شربت افرا را به منظور شیرین کردن آن اضافه کنید.

مهمترین فواید مصرف شیر طلایی

کاهش تورم، سفتی در عضلات و مفاصل، خواص ضد باکتری و ضد ویروسی، تقویت ایمنی بدن مقابل سرماخوردگی و آنفلوانزا، بهبود حافظه، تمرکز و سایر توانایی های شناختی، تسکین ناراحتی های گوارشی، گرفتگی های قاعدگی و علائم اختلالات مزمن روده از مهمترین فواید مصرف شیر طلایی است.

به لطف زردچوبه موجود در این نوشیدنی گوارا، می توان از عملکرد آنتی اکسیدانی آن در برابر افزایش سن، کنترل متابولیسم و ​​افزایش وزن، بهبود وضعت پوست، کاهش کلسترول و تری گلیسیرید و تقویت سیستم ایمنی بدن بهره مند شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − ده =