کد خبر : 257342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

کاهش قیمت موز در بازار

کاهش قیمت موز در بازار

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران از کاهش قیمت موز و تداوم ثبات قیمت‌ها در بازار خبر داد.

به گزارش عصرقائم، امیرحسین فخرآوران در گفت‌وگو ،  از ثبات قیمت انواع میوه و تره‌بار در سومین روز از  نخستین هفته کاری سال جدید در مازندران خبر داد.

وی افزود: با احتساب سود قانونی تا ۳۰ درصدی خرده‌فروشان، قیمت برای مصرف کننده مناسب است و امیدواریم طی روزهای آینده شاهد تداوم ثبات قیمت در بازار باشیم.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران با اشاره به کاهش قیمت موز در بازار، خاطرنشان کرد: قیمت هر کیلو موز در میادین میوه و تره‌بار به ۲۸ هزار تومان رسیده است.

فخرآوران ادامه داد: میوه به وفور در میادین وجود دارد و هیچ مشکلی در تامین میوه حتی برای روز ۱۳ فروردین وجود ندارد.

وی بیان کرد: هر کیلو خیار درختی طی روز جاری در میادین میوه و تره بار ۸ هزار تومان، خیار محلی ۱۲ هزار تومان، گوجه ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار تومان، سیب زمینی ۴ هزار و ۵۰۰ تومان و پیاز ۳ هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس میدان مرکزی میوه و تره‌بار مرکز مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص چرایی فروش خیار محلی با قیمت ۲۰ تا ۳۵ هزار تومانی در بازارهای مازندران؛ گفت: باید دستگاه‌های نظارتی از جمله تعزیرات حکومتی و بازرسان سازمان صمت با متخلفان برخورد کنند.

فخرآوران اعلام کرد: هر کیلو سیب درجه یک سفید در میادین میوه ۱۰ هزار تومان، سیب قرمز ۹ هزار تومان و کیوی ۱۴ هزار تومان است.

وی در خصوص آخرین وضعیت قیمتی کاهو که طی روزهای آینده با افزایش تقاضا روبرو خواهد بود؛ گفت: هیچ مشکلی در خصوص تامین کاهو در میادین میوه وجود ندارد و در حال حاضر قیمت هر کیلو کاهو در میادین میوه استان، ۳ هزار تومان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 6 =