کد خبر : 257397
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
-

سازمان‌های بیمه‌گر با ابزارهای فناوری اطلاعات به همپوشانی بیمه‌ای اقدام کنند

سازمان‌های بیمه‌گر با ابزارهای فناوری اطلاعات به همپوشانی بیمه‌ای اقدام کنند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: امکانات و زیر ساخت ها برای اجرای پوشش بیمه ای واحد فراهم شده است و در دستورکار مجلس قرار می گیرد.

به گزارش عصرقائم، محمدعلی محسنی بندپی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: سازمان های بیمه گر باید با بکارگیری ابزارهای فناوری اطلاعات با مکانیزمی مطلوب نسبت به همپوشانی بیمه ای، اقدام کنند تا اعتبارات اختصاص داده شده به ازای هر بیمه شده در سازمان بیمه گر آن به طور شفاف مشخص باشد.

وی در خصوص ضرورت همپوشانی بیمه ای، گفت: مصوبه پیشین مجلس شورای اسلامی مبنی بر الزام دولت به حذف بیمه های متعدد متاسفانه عملیاتی نشده است و می بینیم افراد بسیاری که تحت پوشش بیمه های مختلف قرار گرفته اند و در واقع افراد از پوشش بیمه ای واحد برخوردار نیستند.

نماینده مردم چالوس، نوشهر و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با بیان این نکته که تعدد بیمه هزینه ای مضاعف بر دوش دولت است به دلایل عدم اجرای پوشش بیمه ای اشاره کرد و گفت: یکی از دلایلی که باعث شده است نسبت به حذف بیمه های متعددی اقدام نشود عدم فراهم شدن زیرساخت های لازم برای همپوشانی بیمه ها بوده است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد: امروز با اجرایی شدن طرح نسخه نویسی الکترونیکی و الکترونیکی شدن پرونده بیمار می توانیم بحث پوشش بیمه ای را در دستور کار مجلس قرار دهیم و با تعیین زمان بندی مشخص می توان پوشش بیمه ای واحدی برای مردم ایران در نظر گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + یک =