کد خبر : 257403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
-

کشف ۳۱۰ کیلوگرم موادمخدر در تنکابن

کشف ۳۱۰ کیلوگرم موادمخدر در تنکابن

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۳۱۰ کیلوگرم تریاک و انهدام یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان تنکابن خبر داد.

به گزارش عصرقائم، سردار مرتضی میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان باخبر شدند.

وی افزود: در ادامه اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، متهمان که اقدام به تهیه و توزیع موادمخدر در استان‌های تهران و مازندران می‌کردند در حین جابجایی مواد مخدر با سه خودروی سواری در تهران مورد شناسایی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: در ادامه این ماموریت، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر غرب تهران در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

میرزایی از کشف ۲۷۰ کیلو گرم مواد مخدر در بازرسی از خودروهای متهمان خبر داد و خاطرنشان کرد: در ادامه این عملیات ماموران سردسته  اصلی این باند را در شهرستان تنکابن شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی از کشف ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر در بازرسی از منزل متهم خبر داد و بیان کرد: در این عملیات ضمن دستگیری ۴ قاچاقچی موادمخدر و توقیف ۳ دستگاه خودرو، در مجموع ۳۱۰ کیلوگرم تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مقابله با موادمخدر به عنوان یکی از اولویت‌های ماموریتی پلیس در سال جدید است که اجرای آن مستلزم همکاری همه نهادهای اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + پانزده =