کد خبر : 257387
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
-

ماجرای توپی که از تور دروازه گذشت اما گل نشد!

ماجرای توپی که از تور دروازه گذشت اما گل نشد!

سرمربی تیم فوتسال زنان سایپا می‌گوید پاره بودن تور دروازه باعث شد تا داور گل سالم بازیکن این تیم مقابل هیات فوتبال رودان را مردود اعلام کند.

به گزارش عصرقائم، یاری در مورد مردود اعلام شدن گل نسترن مقیمی توسط داور مسابقه در هفته دهم لیگ برتر فوتسال زنان و مقابل هیات فوتبال رودان به ایسنا گفت: کمتر از دو دقیقه به پایان بازی در حال پاورپلی بودیم که نسترن مقیمی گل بسیار زیبایی زد اما متاسفانه تیم داوری آن را ندید. تور دروازه پاره بود و داوران قبل از مسابقه آن را چک نکردند به همین دلیل زمانی که توپ وارد دروازه شد از قسمت پارگی تور به پشت دروازه رفت. فیلم مسابقه را برای کمیته داوران فرستاده‌ایم. البته نتیجه چهار بر صفر یا پنج بر صفر فرقی به حال ما ندارد اما اگر به این دلیل دنبال احقاق حق خود هستیم که مقیمی در جایگاه دوم گلزنان لیگ قرار دارد و دلمان می‌خواست گل سالم او پذیرفته شود.  امیدوارم کوبل داوری در آینده دقت بیشتری داشته باشند.

سرمربی سایپا به برتری چهار بر صفر تیم خود مقابل هیات فوتبال رودان در هفته دهم لیگ برتر به اشاره کرد و گفت: شرایط تیم‌ها در نیم فصل دوم بهتر شده است، برخی از تیم‌ها بازیکن جدید جذب و به تجربه لازم دست پیدا کرده‌اند. علاوه بر این با توجه به گذشت چندین هفته از مسابقات به هماهنگی بهتری رسیده‌اند. رودان هم که در فصل جاری به لیگ برتر صعود کرده است، تیم خوبی است و تنها باخت بد آن مقابل تیم ما در نیم فصل اول بود. بعد از آن باخت که شاید بیشتر به دلیل خستگی راه بود تیم‌های کرمان، شهروند ساری و شیراز را شکست دادند و با اختلاف یک گل مقابل نامی‌نو شکست خوردند. به نظرم یکی از تیم‌های خوب لیگ است و چند بازیکن باکیفیت هم دارد.

او در مورد شرایط تیم سایپا بیان کرد: در صدر جدول قرار داریم. خوشبختانه بعد از چند هفته بازیکنان مصدم ما برگشته‌اند  و اکنون آسیب دیده‌ای نداریم. در حال حاضر شرایط تیم خوب است، سه هفته دیگر مسابقه داریم و بعد از آن برای مرحله دوم آماده می‌شویم.

یاری در مورد برگزاری مرحله دوم مسابقات گفت: قرار است مرحله دوم به صورت دوره‌ای برگزار شود. ای کاش پلی‌آف بود چون مسابقات طولانی می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − چهار =