کد خبر : 257298
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
-

بیانیه گام دوم انقلاب مصداق جوانگرایی است

بیانیه گام دوم انقلاب مصداق جوانگرایی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: بیانیه گام دوم هم جوان بنیان است و مصداق جوانگرایی است و انتظار داریم از این نسل فرهیخته ی پرانگیزه ی پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدی لائینی در برپایی اولین پویش ملی نقش من در بیانیه گام دوم انقلاب در هفته جوان از سوی اداره کل ورزش و جوانان و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان مازندران در مصلی ساری برگزار شد اظهار کرد: برپایی نمایشگاه پویش نقش جوان در بیانیه گام دوم انقلاب نشانه کارآمدی جوانان ماست.

وی بیان کرد: انقلاب ما انقلابی جوان بنیان بود، جوانان ما همانگونه که در انقلاب و دفاع مقدس و دفاع از حرم نقش آفریدند در حوزه ورزش هم از خودگذشتگی کردند، جوان ورزشکاری که حاضر به رویارویی با ورزشکار رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شود، از نام خود می گذرد و این مصداق از خود گذشتگی است مانند شهدای ما که از مال و جان خود گذشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در این زمینه فقط به تشکر لفظی قناعت نشود و عملاً به این جوانان بها دهند تا دلگرم گردند.

این مسئول ادامه داد: بیانیه گام دوم هم جوان بنیان است و مصداق جوانگرایی است و انتظار داریم از این نسل فرهیخته ی پرانگیزه ی پر استعداد در حوزه تحقق شعار سال استفاده شود.

محمدی لائینی تصریح کرد: نسل جوان را وارد کار کنید هم در تبیین مفهومی در سیاستگذاری و برنامه‌ریزی و هم نظریه پردازی برای چگونگی پشتیبانی ها و چگونگی مانع زدایی ها، جوانان می‌توانند به ما راهکار نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگر به جوانان بها دهیم و در تولید استفاده کنیم چرخ تولید شتاب چند برابری می گیرد و رشد خواهد کرد، مشکلات و آسیب ها کم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: باید واقعاً جوانان برای ما یک هدف و آرمان باشند نه یک ابزار و وسیله برای آمار و گزارشات و سرگرمی! جوانان را در این مسیر برای گرفتن یک نتیجه واقعی باور کنیم همانگونه که امام و رهبر عزیز جوانان را باور کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =