کد خبر : 257315
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
-

ام‌باپه پس از یورو درباره آینده اش تصمیم می گیرد

ام‌باپه پس از یورو درباره آینده اش تصمیم می گیرد

لو پاریزین اعلام کرد مهاجم پاری‌سن ژرمن پس از یورو ۲۰۲۱ درباره آینده اش تصمیم خواهد کرد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از آس، تیم هایی همچون رئال مادرید و لیورپول علاقه مند به امضای قرارداد با کیلیان ام‌باپه هستند اما باید چند ماه دیگر صبر کنند تا ستاره جوان فرانسوی درباره آینده اش تصمیم بگیرد. لو پاریزین اعلام کرد که بازیکن پاری‌سن ژرمن تا پایان یورو ۲۰۲۱ در این رابطه صحبت نخواهد کرد.

قرارداد ام‌باپه با پاری‌سن ژرمن تا سی ام ژوئن ۲۰۲۲ است و تنها چیزی که مشخص است جدایی اش از این تیم است. تاکنون مهاجم فرانسوی سه پیشنهاد تمدید قرارداد را رد کرده است. به همین خاطر تیم فرانسوی به دنبال فروش ستاره جوانش در این تابستان است. آن ها نمی خواهند او به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک کند و می خواهند در این انتقال پولی به دست آورند.

نشریه فرانسوی همچنین نوشت ام‌باپه نمی خواهد فرانسه را در المپیک توکیو همراهی کند و ترجیح می دهد استراحت کند و در آن زمان درباره آینده اش تصمیم بگیرد.

یورو یازدهم ژوئیه به پایان می رسد و المپیک بیست و یکم این ماه آغاز می شود. در آن زمان فصل نقل و انتقالات تابستانی هم باز است. ام‌باپه می خواهد بداند پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد یا پیش فصل را با پاری‌سن ژرمن شروع خواهد کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 6 =