کد خبر : 257158
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۵
-

مهدویت یکی از مهم‌ترین عناصر برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مهدویت یکی از مهم‌ترین عناصر برای ایجاد تمدن نوین اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: اندیشه‌های بی‌بدیل مهدویت می‌تواند مهم‌ترین عنصر تمدن سازی در عصر غیبت باشد و ایران اسلامی هم زمینه‌ساز حکومت مهدی(عج) است.

به گزارش عصرقائم، حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری در گفت‌وگو ، با اشاره به فرا رسیدن عید ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) و با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه این مراسم در مساجد و محافل مذهبی با رعایت دقیق شیوه نامه ها ، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان ، اظهار کرد: حضرت مهدی (عج) مصلح بزرگ جهان است و منتظران حضرت مهدی موعود (عج) باید برای تحقق جامعه مهدوی تلاش و اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه با اشاره به برخی ویژگی های جامعه مهدوی و شاخصه های حکومت حضرت مهدی (عج) ، افزود: مشک امروز جامعه بشری دوری از ندیشه ناب اسلامی و مهدوی است و بی شک ریشه تمام مشکلات و راه حل برون رفت از آن برگشتن به مفاهیم اسلام ناب و اندیشه های مهدوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رسالت انقلاب اسلامی و حرکت بنیانگذار امام خمینی (ره) برای به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی ، تصریح کرد: رسالت مهم و هدف اصلی امام خمینی (ره) و دغدغه رهبری معظم انقلاب(مدظله العالی) برای به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی ، تاثیرگذاری و زمینه سازی برای حکومت جهانی اسلام به امامت حضرت مهدی (عج) است و تا به امروز هم ایران اسلامی برای تحقق این آرمان متعالی از هیچ کوششی دریغ نکرد.

شکریان‌امیری به  اشاره به اهمیت برگزاری جشن ولادت امام زمان (عج) در این شرایط جهان اسلام و منطقه ، تاکید کرد: وضع نامطلوب امروز دنیای انسانی و اسلامی روز به روز جامعه بشری را تشنه تر خواهد کرد نسبت به معارف اسلامی و مهدوی و باید برای ترویج و حفظ معارف اسلام ناب و مهدویت همه منتظران مصلج جهانی تلاش کنند.

وی در پایان سخنان خود با تاکید بر ایجاد فضای سازی و آذین بندی محیط های شهری و عمومی برای جشن ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج)، گفت: جامعه مهدوی نقطه آغاز برای حرکت گام های تمدن سازی است و مهدویت یکی از مهم ترین عنصر تمدن سازی ایران اسلامی است و همه باید برای تحقق این آرمان الهی تلاش و همت مضاعف داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 3 =