کد خبر : 257121
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
-

صعود شاگردان شاهین‌طبع به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال

صعود شاگردان شاهین‌طبع به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال

تیم شهرداری گرگان به عنوان‌ نخستین تیم راهی مرحله ‌نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شد.

به گزارش عصرقائم، صبح امروز (شنبه) ۷ فروردین ۱۴۰۰، در نخستین بازی دور دوم مرحله یک‌ چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان، تیم شهرداری گرگان‌ موفق شد با کسب دومین پیروزی مقابل مس رفسنجان، به عنوان نخستین تیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

در این دیدار که از ساعت ۱۱ امروز به میزبانی سالن آزادی آغاز شده بود، شاگردان مهران شاهین‌طبع نیمه نخست را در حالی با نتیجه نزدیک ۳۷ – ۳۴ پیروز شدند که پس از برتری ۱۴-۲۲ در کوارتر نخست، کوارتر دوم را ۲۰-۱۵ واگذار کردند.

با شروع نیمه دوم دو تیم رقابت پایا پایی داشتند و به تساوی ۲۱-۲۱ رسیدند اما با آغاز کوارتر پایانی این تیم شهرداری گرگان بود که با درخشش پری‌ پتی و نوید رضایی‌فر از حریف پیش افتاد و نهایتا ۱۹-۲۳ به برد رسید تا در مجموع ۸۱ – ۷۴ برنده بازی شود.

در انتهای این دیدار، “پری پتی” گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۴ ریباند و ۴ پاس گل ضمن ثبت دبل‌دبل، با تاثیرگذاری ۲۴ عنوان بهترین بازیکن زمین را از آن خود کند.

گرگان در بازی نخست مقابل مس رفسنجان نیز ۱۰۴ – ۶۱ به برتری رسیده بود و با این برد، به دوپیروزی از سه بازی دست یافت تا به عنوان نخستین تیم راهی مرحله بعد پلی‌آف (نیمه‌نهایی) شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 10 =