کد خبر : 257117
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
-

خرید تلویزیون فورکی شیائومی سری ۴s در سایزهای کوچک و بزرگ

خرید تلویزیون فورکی شیائومی سری ۴s در سایزهای کوچک و بزرگ

تلویزیون شیائومی به تازگی وارد بازار ایران شده و توانسته در مدت بسیار کمی جایگاهی بسیار خوب در میان همنوعان از آن خود کند که با توجه به نوپا بودن برند شیائومی، این سطح از محبوبیت جای بسی تقدیر است.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام تی وی خرید، در حال حاضر تعداد بسیار محدودی (انگشت شمار) از مدلهای تولید شده توسط شیائومی وارد بازار ایران شده اند که تبدیل به غول های پرفروش بازار تلویزیون شده اند؛ اگر این تعداد افزایش یابد می توان پیش بینی کرد که این برند تبدیل به یک رقیب ابر قدرت برای سایر برندها از قبیل ال جی، سامسونگ و سونی می شود.

ناگفته پیداست که مخاطبان و خریداران تلویزیون شیائومی از کیفیت تصویر و هوش مصنوعی این تلویزیونها رضایت کامل داشته اند که هر روز به این آمار افزوده می شود. پس در کیفیت تلویزیونهای شیائومی تردیدی نیست و این موضوع برای همگان ثابت شده است.

قیمت تلویزیونهای شیائومی نسبت به کیفیتی که دارند بسیار مناسب بوده و در رنج پایینی قرار دارد. به عبارتی دیگر یک تلویزیون ۵۵ اینچی شیائومی، اختلاف قیمتی تا ۷ میلیون تومان با یک تلویزیون با همین اندازه از برندی معروف همچون ال جی دارد.

خرید تلویزیون شیائومی با کیفیت فوق العاده و همچنین اختلاف قیمت مناسب آن با سایر برندها، در این اوضاع اقتصادی می تواند فرصت مناسبی برای کسانی باشد که قصد خرید تلویزیون دارند و نمی خواهند هزینه زیادی را برای آن پرداخت کنند.

قیمت تلویزیون در حال حاضر با این شرایط استثنایی شما را شگفت زده خواهد کرد. برای مشاهده قیمت و یا خرید تلویزیون شیائومی به وبسایت تی وی خرید سر بزنید و همچنین از سایر محصولات این فروشگاه را بازدید کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + هجده =