کد خبر : 257129
تاریخ انتشار : شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۵
-

نگاهی به عملکرد سامانه هوشمند «ماکسیم» در سال ۱۳۹۹

نگاهی به عملکرد سامانه هوشمند «ماکسیم» در سال ۱۳۹۹

سامانه هوشمند «ماکسیم» گزارش عملکرد سال ۱۳۹۹ خود را برای اطلاع از فعالیت‌های این سامانه، در سالی که گذشت را منتشر کرد.

به گزارش عصرقائم، بنابراعلام روابط عمومی «ماکسیم»، سال ۱۳۹۹ سالی با فراز و نشیب فراوانی برای تمامی کسب‌وکارها در جهان بود. شیوع ویروس کرونا بر عملکرد همه مشاغل تأثیرات بسیاری گذاشت.

همه‌گیری کرونا، سبب شده تا سامانه هوشمند «ماکسیم» بر آن شود تا خدمات خود را با توجه به شرایط فعلی افزون کند. ازاین‌رو این سامانه، تعرفه‌های جدیدی را ارائه کرد تا باعث رفاه و آسوده‌ خاطری کاربران خود شود.

«ماکسیم» با وجود مشکلات و محدودیت‌های ایجاد شده به علت بیماری کرونا که سایه منحوس خود را در کشور و جهان افکنده بود، تمام تلاش خود را به کار گرفت و حتی دامنه فعالیت‌های خود را به شهرهای متعدد ایران گسترش داد تا تمامی هم‌وطنان بتوانند از خدمات متمایز و متفاوت «ماکسیم» در شهرهای خود به‌راحتی استفاده کنند.

در همین راستا با ضدعفونی کردن خودروهای ناوگان خود، خودروهای متمایزی را در اختیار کاربران قرار داد.

در ادامه نگاهی به عملکرد سامانه هوشمند «ماکسیم» در سال ۱۳۹۹ می‌اندازیم.

تعرفه‌های جدید «ماکسیم» در سال ۱۳۹۹

«ماکسیم» در سال جدید تعرفه‌های متعددی را راه‌اندازی کرد تا کاربران تنها با استفاده از سامانه «ماکسیم» تمام نیازهای خود را رفع سازند. تعرفه‌هایی که «ماکسیم» در سال ۹۹ راه اندازی کرد، به شرح ذیل است.

تعرفه پیک مرسولات

تعرفه پیک مرسولات خدمت جدیدی بود که سامانه هوشمند اینترنتی «ماکسیم» با توجه به نیاز کاربران خود، آن را راه‌اندازی کرد. در تعرفه پیک مرسولات کاربران با ثبت درخواست می‌توانند انواع بسته، کالا و اسناد خود را از مبدأ به مقصد مشخص شده، منتقل کنند.

تعرفه خرید و تحویل کالا

در بحبوحه همه‌گیری ویروس کرونا، تعرفه خرید و تحویل کالا «ماکسیم» افتتاح شد. این تعرفه در حقیقت کمکی به‌تمامی کاربران بود که کمتر از خانه خارج شوند و خریدهای روزانه خود را به سامانه بسپارند تا لیست خریدهای آن‌ها از مکان موردنظرشان خریداری شده و در محل تعیین شده تحویل گرفته شود.

کاربران در این تعرفه قادر هستند که خرید اقلام بسیاری همچون خرید مواد غذایی، انواع میوه، نان، دارو و غیره را در سامانه «ماکسیم» با جزئیات مدنظر ثبت کنند تا به‌سرعت به دستشان برسد.

تعرفه کارگر حمل بار

تعرفه کارگر حمل بار، خدمت دیگر سامانه در سال گذشته بود. کاربران قادر هستند تا کارگر مطمئنی را جهت تخلیه، بارگیری و جابه‌جایی انواع بار از یک سامانه قابل‌اعتماد درخواست دهند. این تعرفه در شهرهای تهران، قم و کرج قابل استفاده است.

تعرفه یدک‌کش

تعرفه یدک‌کش در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد تا کاربران برای جابه‌جایی انواع خودرو بتوانند به‌راحتی از سامانه، درخواست یدک‌کش را ثبت کنند.

تعرفه امداد خودرو

تعرفه امداد خودرو، کاربران را از بابت خرابی ناگهانی خودرو و نیاز به کمک، همراهی می‌کند. امداد خودرو به رانندگان مانده در جاده یا نیازمند به قطعات جزئی خودرو کمک کرده تا مشکل خود را رفع کند. این تعرفه در حال حاضر تنها در شهر تهران فعال است.

تعرفه بین‌شهری ویژه

تعرفه بین‌شهری ویژه قابلیت جدیدی است که به‌تازگی در سامانه «ماکسیم» اضافه شده است. مسافران بعد از انتخاب مبدأ و مقصد سفر بین‌شهری می‌توانند، گزینه بین‌شهری ویژه را انتخاب کنند که در این تعرفه خودروهای با کیفیت و ایمنی بیشتر حضور دارند.

تعرفه گردشگری

تعرفه گردشگری با هدف بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی شهر تهران در پایان سال ۹۹ راه‌اندازی شد. کاربران تهرانی می‌توانند با ثبت درخواست، همراه رانندگانی که راهنمای سفر هستند به گشت‌وگذار بپردازند.

فعالیت سامانه هوشمند «ماکسیم» در چندین شهر ایران‌ زمین

سامانه هوشمند «ماکسیم» در طول سال ۱۳۹۹، فعالیت خود را در ۲۴ شهر جدید در ایران‌ شروع کرد. حیطه فعالیت «ماکسیم» از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب گسترش‌یافته است و کاربران می‌توانند به‌راحتی از این سامانه و تعرفه‌های متنوع آن استفاده کنند.

ابهر، عسلویه، آشخانه، بازرگان، بهبهان، بُن، بناب، چابهار، داراب، اشتهارد، گناباد، هادی شهر، ایرانشهر، کوهپایه، کلاردشت، کاشمر، خاش، مَلِکان، محمدآباد (ریگان)، رامسر، سلماس، سلمان شهر، سردشت و تنکابن شهرهایی هستند که سامانه «ماکسیم» در آن‌ها فعال شده است.

در تمامی این شهرها تعرفه اقتصادی «ماکسیم» فعال است که در شهرهای کوهپایه علاوه بر تعرفه اقتصادی، تعرفه‌های بانوان، بین‌شهری ویژه، خرید و تحویل کالا، پیک مرسولات و خودروهای باری سبک نیز قابل استفاده است. همچنین در شهر سلمان شهر تعرفه خرید و تحویل کالا و در شهر سردشت پیک مرسولات نیز قابل درخواست است.

نحوه استفاده از خدمات «ماکسیم»

کاربران می‌توانند از طریق یکی از روش‌های زیر از خدمات سامانه هوشمند «ماکسیم» استفاده کنند:

1- دانلود اپلیکیشن ماکسیم

2-  وب‌سایت ماکسیم

3- تماس با شماره‌گیری ۱۶۱۱

چشم‌انداز سامانه هوشمند «ماکسیم» در سال ۱۴۰۰

سامانه هوشمند «ماکسیم» در تلاش است تا در سال ۱۴۰۰ بتواند خدمات و کیفیت متمایزتری را به کاربران خود ارائه دهد. از این رو یکی از مهم‌ترین اهداف سامانه در سال جدید، ورود به‌تمامی شهرهای ایران است تا همه هم‌وطنان بتوانند از خدمات «ماکسیم» بهره ببرند.

همچنین سامانه «ماکسیم» سعی دارد تا خدمات عدیده و نوینی را وارد سامانه خود نماید تا سبب راحتی بیشتر رانندگان و کاربران شود. لذا، «ماکسیم» توان خود را در سال ۱۴۰۰ افزون‌تر می‌کند تا تعرفه‌های جدیدی ارائه داده و تنوع خدمات آن در همه شهرها افزایش یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + هفده =