کد خبر : 256984
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
-

مسئولان شعار سال را جدی بگیرند

مسئولان شعار سال را جدی بگیرند

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مسئولان شعار سال را جدی بگیرند، گفت: امیدواریم مسئولان در حوزه توجه بیشتر به تولیدکنندگان توجه ویژه‌تری داشته باشند و موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و تولید باید رفع شود.

به گزارش عصرقائم، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه مرکز مازندران در سال جدید در مصلای جمعه ساری با تبریک نیمه شعبان، ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان و عید نوروز گفت: ان شاء الله سال جدید سال گشایش در معیشت مردم و سال گشایش کلی ظهور حضرت حجت (عج) باشد.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری در پیام نوروزی خود هوشمندانه به نکات مهم و راهبردی اشاره داشتند و شعار سال را تولید،  پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامیدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مسئولان شعار سال را جدی بگیرند، تصریح کرد: در مورد برجام هم همه یکصدا و همان صدای رهبری را داشته باشیم.

محمدی لائینی ضمن دعوت مومنان به تقوای الهی، گفت: گام نخست تقوا این است که منبعد گناه نکنیم و دروغ و نفاق را از زندگی خود دور کنیم.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۰ به نام مبارک امام عصر (عج) متبرک شده است و امیدواریم امسال سال ظهور مهدی موعود (عج) قلمداد شود، افزود: روز نیمه شعبان که مصادف با ولادت سراسر سعادت امام عصر بوده را باید به نحو شایسته و ویژه برگزار کنیم. در فضای مجازی و حقیقی و آذین بندی خیابان‌ها باید جشن نیمه شعبان را ویژه تر از سالهای قبل برگزار کنیم.

امام جمعه ساری با اعلام اینکه هر روز سال را باید ترویج فرهنگ مهدویت بنامیم و ضمن دستگیری به نیازمندان، یاد سربازان گمنام امام زمان (عج) را گرامی بداریم، گفت: امیدواریم مشاهده صورت امام عصر و ظهور ایشان نصیب ما گردد ولی باید تا قبل از ظهور وظیفه خود را در برابر حضرت بدانیم و احکام شرعی و دینی را اجرایی کنیم.

این مسئول با تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان، افزود: امام راحل به جوانان اعتماد داشته و مقام معظم رهبری نیز بارها در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان سخن گفته و شعار دولت جوان انقلابی را داده و ما را به ایجاد چنین دولتی فراخوان داده و امید ایشان و ما به نسل جوان، مومن، انقلابی و حزب اللهی است. بنابراین باید به جوانان بها دهیم و مشکلات اشتغال و معیشت جوانان را رفع کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی روز مهمی برای ملت ایران بوده چون تصمیم مهم ملت در آن روز مبنی بر تشکیل نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران محقق شده است، گفت: بزرگ ترین انتخاب ملت ایران در ۱۲ فروردین متجلی شده است.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی امروز به درجات عالی توسعه ای در حوزه علم و فناوری رسیده است، افزود: مقام معظم رهبری در پیام نوروی خود با نامگذاری امسال در حوزه شعار سال به مقوله تولید و مانع زدایی‌ها بیاناتی داشتند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه تحریم‌ها باید برداشته شود و راستی آزمایی شود و صرفا در حد بیان نباشد و باید در کاغذ نوشته شود، گفت: فرمایشات رهبری فصل‌الخطاب برای برداشتن تحریم‌هاست و با برداشتن برجام، دولت ایران نیز به تعهدات خود خواهد رسید.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولان در حوزه توجه بیشتر به تولیدکنندگان توجه ویژه‌تری داشته باشند، افزود: موانع پیش روی سرمایه‌گذاری و تولید باید رفع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده + 9 =