کد خبر : 257016
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
-

شکست ذوبی‌ها مقابل نفت در یک‌ چهارم لیگ بسکتبال

شکست ذوبی‌ها مقابل نفت در یک‌ چهارم لیگ بسکتبال

تیم بسکتبال نفت آبادان با پیروزی مقابل ذوب‌آهن، یک قدم به نیمه‌نهایی لیگ نزدیک شد.

به گزارش عصرقائم، امروز (جمعه) ۶ فروردین ۱۴۰۰، در نخستین بازی از دومین روز دور دوم پلی‌آف (مرحله یک چهارم) لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم نفت آبادان موفق شد در یک بازی نزدیک، ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد.

این بازی به میزبانی سالن آزادی برگزار شد که در پایان، شاگردان حماد سامری موفق شدند با درخشش نفراتی چون حسن‌زاده، داورپناه و سهراب‌نژاد، با نتیجه ۶۸ – ۵۹ شاگردان فرزاد کوهیان را شکست دهند.

در جریان این دیدار، آبادانی‌ها پس از برتری ۲۴-۱۲ در کوارتر نخست، کوارترهای دوم‌و سوم را با نتایج ۱۲-۱۳ و ۱۴-۲۲ واگذار کردند. در کوارتر پایانی اما باز هم این تیم نفت بود که موفق شد عملکرد بهتری نسبت به ذوب‌آهن در دفاع داشته و با کسب امتیاز در ضد حملات، ۱۸-۱۲ برنده شود.

محمد حسن‌زاده ستاره تیم ملی بسکتبال ایران و فوروارد این فصل تیم نفت، با کسب ۱۰ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۴ پاس گل ضمن ثبت دیل‌دبل، با تاثیرگذاری ۲۳ بهترین بازیکن زمین شد. سعید داورپناه گارد تیم نفت نیز با کسب ۱۵ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن زمین شد.

اما در روز خوب دفاع تیم نفت، سجاد مشایخی و فرید اصلانی دو پوینت گارد نام آشنا و ملی‌پوش تیم ذوب‌آهن یکی از بدترین روزهای خود را سپری کردند و به ترتیب تنها ۷ و ۵ امتیاز کسب کردند.

بازی‌های دور دوم پلی‌آف لیگ بسکتبال نیز به صورت دو برداز سه مسابقه برگزار می‌شوند که به این ترتیب، تیم نفت با کسب پیروزی در بازی بعد می‌تواند جواز حضور در مرحله  نیمه‌نهایی مسابقات را به دست آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × دو =