کد خبر : 256905
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۳۰
-

سوءاستفاده از قدرت و بیت‌المال پسندیده هیچ مسئولی نیست

سوءاستفاده از قدرت و بیت‌المال پسندیده هیچ مسئولی نیست

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با انتقاد نسبت به سوء‌استفاده برخی مسئولین نسبت به بیت‌المال، گفت: برخی مسئولان وقتی به پست و مقامی می‌رسند به بیت‌المال دست می‌برند یکی از آسیب‌های جامعه ما، حرام‌خواری در شکل‌های گوناگون است.

به گزارش عصرقائم، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در هفتمین روز مراسم شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی در سواکوه اظهار کرد: شاید در ایران، سوادکوه شهرستانی باشد که بالاترین تعداد شهید را دارد و این نشان‌دهنده، روح انقلابی و جهادی در میان مردم است.

وی با توجه به وصیت‌نامه شهید برسنجی، تصریح کرد: در وصیت‌نامه این شهید، نکات فراوانی مطرح شده است و همه باید به یاد داشته باشند، وصیت‌نامه شهدا، از مصوبه‌های همه دستگاه های کشور مهم‌تر است و باید به آنان عمل شود.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان اینکه وصیت‌نامه این شهید نشان‌دهنده شور دینی و انقلابی او بود، علاقه به شهادت را در سه درجه برشمرد و گفت: وصیت‌نامه این شهید نشان‌دهنده شور دینی، انقلابی و اسلامی او بود، کسانی که به شهادت علاقه دارند، سه دسته‌ هستند علاقه‌مندان به شهادت، عاشقان شهادت و درجه بالاتر بی‌قراران شهادت ، مثل سردار سلیمانی و مثل همین شهید.

محمدی لائینی با انتقاد نسبت به سوء‌استفاده برخی مسئولین نسبت به بیت‌المال، تصریح کرد: برخی مسئولان وقتی به پست و مقامی می‌رسند به بیت‌المال دست می‌برند یکی از آسیب‌های جامعه ما، حرام‌خواری در شکل‌های گوناگون است.

وی با اشاره به اقتدار ایران در منطقه و جهان، خاطرنشان کرد: آنچه سرویس‌های جاسوسی دشمنان علیه ایران انجام می‌دهند، صدبرابر کارهایی است که در یمن، عراق، سوریه و منطقه انجام می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران با اشاره به گلایه مقام‌ معظم رهبری درمورد دست کم گرفتن قدرت ایران از سوی برخی مسئولان، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین بار گلایه داشتند نسبت به برخی مسئولان که قدرت ایران را دست کم می‌گیرند، مقام معظم رهبری فرمودند برای اینگونه مسئولین ترسو، یک تور قدرت برگزار کنند.

محمدی لائینی با اشاره به حضور سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس در مراسم هفتم شهید برسنجی، تصریح کرد: اگر می‌گوییم سردار سلیمانی، در کنارش سردار قاآنی بود. اگر ذره‌ای از مدیریت و فرماندهی جهادی سردار سلیمانی در کالبد برخی مسئولین کم‌انصاف بود، مملکت اینطور نبود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × پنج =