کد خبر : 256945
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
-

دامغانی: آلکنو در ترکیب تیم ملی چالش خواهد داشت

دامغانی: آلکنو در ترکیب تیم ملی چالش خواهد داشت

محمد رضا دامغانی می‌گوید که ای کاش فرهاد قائمی تصمیم به خداحافظی از تیم ملی را نمی‌گرفت.

به گزارش عصرقائم، محمد رضا دامغانی در گفت و گو ، در باره خداحافظی ناگهانی فرهاد قائمی از تیم ملی ایران گفت: من هم این خبر را از سایت‌ها مطلع شدم و کمی هم تعجب کردم که چرا این اتفاق در تعطیلی و در آستانه اعلام لیست نهایی آلکنو افتاده است و این موضوع کمی تعجب آورد بود.

او ادامه داد: هر ورزشکاری خودش احساس می‌کند که چه موقعی باید از تیم ملی جدا شود تا همه مردم و طرفداران، آن ملی پوش را در سراشیبی نبینند. خداحافظی موضوعی است که برای هر ورزشکار اتفاق می افتد و در خصوص آن باید تصمیم گیری شود که بسیار هم سخت خواهد بود. خداحافظی برای ورزشکاری که در اوج بوده و محبوبیت زیادی در بین مردم داشته بسیار سخت است. با توجه به اینکه خود ما هم این دوران را گذرانده‌ایم، روحیات فرهاد را به خوبی درک می‌کنیم اما تصمیمی بوده که گرفته شده است و باید همگان به آن احترام بگذارند.

کارشناس والیبال ایران در پاسخ به اینکه چه کسی می‌تواند جایگزین این بازیکن در تیم ملی ایران شود، گفت: متاسفانه نمی‌توانیم از میرزاجانپور و فیاضی به دلیل مصدومیت استفاده کنیم و این موضوع کمی برای تیم ملی مشکل ساز خواهد شد. کل دنیا در این پست مشکل دارد و فقط مختص به ایران نیست. تعداد بازیکنان بلند زن دریافت کن به تعداد بازیکنان سرعتی  و پست‌های دیگر نیست و تعدادشان خیلی کمتر است. شاید این چالش برای سرمربی به وجود آید اما در لیگ سال گذشته بازیکنان خوبی مانند میثم صالحی و جوانان دیگری داشتیم که می‌توانند به تیم ملی ایران کمک کنند.

او افزود: در این پست با خداحافظی فرهاد قائمی و با دو مصدوم چالش‌هایی برای سرمربی تیم ملی ایجاد خواهد شد. امیدوارم در این پست به مشکل نخوریم اما به دلیل اینکه در سال المپیک قرار داریم نمی‌توان از بازیکنان جوان استفاده کرد و ای کاش فرهاد با مشورت گرفتن از دیگران و تعامل این تصمیم را نمی‌گرفت. اما در مجموع این تصمیم گرفته شده و ما در این پست کمی مشکل داریم چرا که تعداد بازیکنان در این پست خیلی کم است. میلاد عبادی پور که نسبت به دیگر بازیکنان عملکرد بهتری دارد تا حدودی خیالمان را  از دو پست های  ۲ یا ۴ راحت خواهد کرد اما با یک میلاد به تنهایی نمی‌توانیم تیم را ببندیم و کمی ترافیک در این پست سبک‌تر است.

دامغانی با بیان اینکه سعید معروف در پست پاسور عالی است،‌ادامه داد: امیدوارم تیم ملی و آقای آلکنو به مشکلی در مسابقات پیش رو نخورند.

کارشناس والیبال ایران در آخر گفت: امیدوارم تیم ملی در المپیک و جام ملت ها نتیجه بگیرد و چراغ والیبال بیش از گذشته روشن باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =