کد خبر : 256992
تاریخ انتشار : جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
-

مسئولان نگاه عملی در حمایت از تولید داشته باشند

مسئولان نگاه عملی در حمایت از تولید داشته باشند

امام‌جمعه زیراب سوادکوه گفت: مسئولین باید دست در دست هم دهند تا موانع جهش تولید را از بین ببرند و نگاه عملی باید در حمایت از تولید داشته و گام‌های موثری برداریم.

به گزارش عصرقائم، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه های نماز جمعه شهر زیراب با بیان اینکه در ارزیابی سخنان رهبر معظم انقلاب در سال ۹۹ از دیدگاه مردمی، سه نکته مهم مورد توجه مردم بوده که مقام معظم رهبری تاکید بیشتری داشته‌اند، خاطرنشان کرد:مطلب اول اینکه رهبری فرمودند در انتخابات ۱۴۰۰ برای رفع و علاج مشکلات کشور نیازمند دولت جوان، کارآمد، توانمند و حزب‌الهی هستیم، البته فرمودند منظور سن نیست، اگر سردار بودند همچنان کارآمد و توانمند بودند.

وی ادامه داد: دوم اینکه نگاه مسئولین به داخل کشور باشد و اقتصاد ایران را به برجام و غیربرجام گره نزنند، در فرمایشات نوروزی هم راه برون رفت از مشکلات کشور را برداشتن قوانینی دانستند که مانع جهش و رشد تولید هستند.

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه، تصریح کرد: می‌بینیم که علت اصلی پس‌رفت ما در بحث اقتصادی و مشکلات به‌خصوص در مازندران، موانعی است که از طرف مسئولین، براساس قانون ایجاد می‌شود. مسئولین باید دست در دست هم دهند تا موانع جهش تولید را از بین ببرند و نگاه عملی باید در حمایت از تولید داشته و گام‌های موثری برداریم.

رضایی خاطرنشان کرد: نکته سوم اینکه رهبری فرمودند: گرانی و وضعیت معیشت، غصه سنگینی برای ما است.

امام‌جمعه زیراب سوادکوه با توجه به سخن برخی درمورد اختیارات رئیس‌جمهور در ایران، تصریح کرد:برخی گفته‌اند رئیس‌جمهور ایران اختیاراتی ندارد درصورتی که اختیارات بیشتر از دیگران است.وقتی تمام اختیارات کشور در اختیار اوست، حق ندارد چنین حرفی بزند.۲۰ سال پیش هم چنین حرفی زده شد.سوالم این است اگر اختیار ندارید چرا دوباره نامزد انتخابات می‌شوید؟اگر چنین است چرا بعد ۴سال اول دوباره حضور یافتید؟

رضایی قداست نظام جمهوری اسلامی را در قداست خون شهدا دانست و اظهار داشت:یکی از دلایلی که می‌گوییم نظام مقدس جمهوری اسلامی، این است کسانی برای حفظ حیات آن رفته‌اند که مثل شهید برسنجی مقدس بوده‌اند.

خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه با یادآوری یکی از خلبانان عراقی که توسط صدام اعدام شد، خاطرنشان کرد: خلبان “آیدن مصطفی خطیب زاده” خلبان عراقی بود که صدام به او دستور بمباران حلبچه را داده بود ولی او این کار را انجام نداد و صدام اعدامش کرد. در موقع اعدام گفت آیا مردم ایران و کُرد از من یاد خواهند کرد؟ درود خدا بر او و طلب رحمت برایش می کنیم.

رضایی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و تمام کسانی که در برگزاری مراسم شهید برسنجی تلاش داشته‌اند، بیان کرد: از همه مردم سوادکوه، مازندران، نماینده ولی فقیه در استان، سردار قاآنی فرمانده سپاه قدس که باوجود مشغله تشریف آوردند، شهرداری و شورا، هلال‌احمر، سپاه پاسداران، پایگاه مقاومت بسیج سرخکلا، اداره برق، قرارگاه جهادی شهید برسنجی که قبلا ام‌البنین بود، همه آحاد مردم، مسئولین، هئیت ابوالفضل و مردم سرخکلا تشکر می‌کنم.

رضایی با انتقاد نسبت به کسانی که می‌گویند جنگ‌طلب هستیم، تصریح کرد: کسانی که می‌گویند جنگ‌طلب هستیم و بر طبل جنگ می‌کوبیم، مگر جنگ‌های معاصر جهان را مسلمانان شروع کردند؟ جنگ‌های منطقه، سوریه، لبنان، یمن ، مصر ، لیبی، فلسطین از کجاست؟ ما ترور می‌شویم، همچنان شهید داریم، ندای ما صلح‌آمیز است.آمریکا از برجام خارج شد و اتحادیه اروپا می‌گوید ایران باید به مفاد پایبند باشد. چقدر وقیح هستند.

رضایی تصریح کرد: دنیا بداند، آن زمانی که با حرکت دادن ناو انگلیسی همه مسئولان جا می‌زدند، گذشته است. امروز شما باید تابع ملت ایران باشید.امروز مردم ما حاضرند جانشان را دهند و آرزوی شهادت دارند این چنین فرهنگی در جامعه ما وجود دارد همه ما آماده جان‌فشانی تحت فرمان ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای هستیم‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =