کد خبر : 256852
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
-

نظری: پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها جز با اتحاد سه قوا مسیر نیست

نظری: پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها جز با اتحاد سه قوا مسیر نیست

نماینده مردم خمین در مجلس با بیان اینکه پشتیبانی و مانع زدایی‌ها جز با اتحاد سه قوا مسیر نخواهد شد، گفت: بیشتر تولیدکنندگان ما در بخش صدور مجوزها، تهیه مواد اولیه در داخل و واردات این مواد، تخصیص ارز کافی، بیمه کارکنان و کسب و کار، امکانات زیرساختی و… مشکل دارند.

به گزارش عصرقائم، علیرضا نظری در گفت‌وگو ، در مورد نام‌گذاری مقام معظم رهبری برای سال ۱۴۰۰ گفت: مقام معظم رهبری سال گذشته را «جهش تولید» نام‌گذاری کردند. همان طور که ایشان خاطر نشان کردند فعالیت‌هایی در زمینه جهش تولید انجام شد اما کم تر از حد انتظار بود. شعار جدید رهبری برای سال ۱۴۰۰ برآمده از خلأهای کشور در سال گذشته بود.

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به مشکلات اقتصادی-اجتماعی کشور اظهار کرد: ما در زمینه اقتصادی و اجتماعی مشکلات زیادی داریم. بخشی از این مشکلات موانع تقنینی و نظارتی و بخش دیگری از آنها اجرایی است. عرصه نظارتی و تقنینی به عهده مجلس شورای اسلامی و بخش اجرای روی دوش دولت است.

وی افزود: تولیدکنندگان ایرانی در وهله اول با دولت مواجه می‌شوند. دولت باید مسیر تولید برای کارآفرینان و تولیدکنندگان را هموار کند. اگر در این مسیر مسائل قانونی وجود دارد باید با ارائه لایحه به مجلس در راستای قانون گزاری کمک حال مجلس باشد. پشتیبانی و مانع زدایی‌ها جز با اتحاد سه قوا مسیر نخواهد شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی در مورد موانع تولید در کشور گفت: بیشتر تولیدکنندگان ما در بخش صدور مجوزها، تهیه مواد اولیه در داخل و واردات این مواد، تخصیص ارز کافی، بیمه کارکنان و کسب و کار، امکانات زیرساختی و… مشکل دارند. مسئولان باید در راستای کم کردن دغدغه تولیدکنندگان کوشا باشند. تنها دغدغه تولیدکننده باید تولید باشد نه چیز دیگری. تحقق پشتیبانی و مانع زدایی نیازمند تفکر و عمل جهادی است.

نظری با اشاره به نزدیکی انتخابات ۱۴۰۰ و اشاره رهبری به «حساس بودن سال ۱۴۰۰» گفت: بی شک موفقیت هر نظامی در عقبه مردمی آن است. هر کشوری که از مردم مستحکم‌تری برخوردار باشد، سیستم پویاتری دارد. نماد استحکام مردم نیز مشارکت در انتخابات است. هر رأی پیش از انتخاب نامزدی از حزب خاصی، برای جمهوری اسلامی است. انتخابات مطلوب عبارت است از مشارکت گسترده و عمل به تلنگرهای سیاسی رهبری.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ می‌تواند مسیر پشتیبانی و مانع زدایی‌ها را هموار کند، گفت: حضور پای صندوق رأی یک مجاهدت است چرا که این عمل در واقع مقابل دشمن ایستادن است. همه ما در یک کشتی هستیم و باید اتحاد خود را حفظ کنیم. ملاک ما عدم رضایت دشمن است. عملکرد ما باید دشمن را ناراضی کند. امیدوارم تهاجم اقتصادی دشمن آخرین نقشه راهبردی آنها باشد و گام دوم انقلاب اسلامی ایران، اهداف انقلاب اسلامی را محقق کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + پانزده =