کد خبر : 256721
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
-

کیمیش: ‌آلمان برای قهرمانی به یورو ۲۰۲۰ می رود

کیمیش: ‌آلمان برای قهرمانی به یورو ۲۰۲۰ می رود

هافبک ژرمن‌ها عقیده دارد این تیم شانس خوبی برای قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ دارد.

به گزارش عصرقائم، به نقل از بیلد، تیم ملی فوتبال آلمان تابستان در یورو ۲۰۲۰ در حالی به میدان خواهد رفت که یواخیم لوو سرمربی این تیم آخرین تورنمنت خود را در این تیم سپری خواهد کرد.

یاشوا  کیمیش بازیکن ملی پوش تیم ملی آلمان می‌خواهد قهرمانی در یورو را با تیمش به دست بیاورد. هافبک تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: هدف من کاملا قهرمانی در اروپا است. این همان چیزی است که برای آن رقابت می‌کنم و واقعاً منتظر شروع مسابقات هستم. وقتی می‌بینید که در تیم چه پتانسیلی داریم، باید آنقدر اعتماد به نفس داشته باشیم که بگوییم هدف ما قهرمانی است. ما به قدرت خود ایمان داریم و تمام تلاش خودمان را در تابستان خواهیم کرد تا قهرمان شویم.

در بازی‌های ماه نوامبر که با شکست ۶ بر صفر مقابل اسپانیا به پایان رسید، کیمیش مصدوم نشد. آخرین حضور او با تیم ملی آلمان تساوی ۳ بر ۳ برابر سوئیس بود. وی قبل از بازی با ایسلند و همچنین رومانی و مقدونیه شمالی، گفت: ما بازیکنان در این فصل با بازی‌های فشرده به چالش کشیده شده‌ایم و باید به دنبال یک پایان خوب نیز باشیم.

در حال حاضر بحث‌های زیادی در مورد جانشین احتمالی یوآخیم لوو وجود دارد. نام هانسی فلیک سرمربی بایرن مونیخ  نیز به عنوان یکی از جانشین‌های لوو ذکر شده است. کیمیش درباره این موضوع گفت: اولیور بیرهوف و اتحادیه فوتبال تصمیم گرفته‌اند که جانشین لوو باید آلمانی باشد.  هانسی فلیک  با بایرن مونیخ قرارداد دارد و ما فوق العاده موفق هستیم و فکر نمی‌کنم لو به تیم ملی برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − یازده =