کد خبر : 256723
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
-

واکنش غریب آبادی به اظهارات اخیر مدیرکل آژانس

واکنش غریب آبادی به اظهارات اخیر مدیرکل آژانس

سفیر و نماینده دائم کشورمان در وین، در واکنش به اظهارات مدیرکل آژانس، در مصاحبه با نیوزویک، گفت: “تداوم اتخاذ موضع گیری‌های سیاسی تا فنی، غیر سازنده و مخرب است. مصاحبه های پیاپی این چنینی، فقط اعتبار آژانس نزد ایران و ایرانیان را بیشتر مخدوش کرده و راه را برای موفقیت هرگونه ابتکارات بعدی مدیرکل، بر مبنای تعامل و حسن نیت متقابل، می‌بندد.

به گزارش عصرقائم، کاظم غریب آبادی گفت: برجام، با مشکلات و پیچیدگی های عدیده ای مواجه است و نیازی نیست که با چنین مواضع عجیبی آن را پیچیده تر کنیم. موضوعات با هم مرتبط هستند و ایران نیز گام ها و تعاملات خود را با آژانس و مدیرکل، با در نظر گرفتن موضوعات دیگر تنظیم خواهد کرد. ایران، همچنان تحت تعهدات پادمانی خود شفاف و همکاری گرایانه عمل می کند. از ادعاهای مربوط به بیش از دو دهه قبل به عنوان پوششی برای توجیه قصور عمدی خود در نپرداختن به معضلات مهم اشاعه ای مانند وضعیت هسته ای رژیم اسرائیل، استفاده نکنید!”

لازم به توضیح است که مدیرکل آژانس در بخش هایی از مصاحبه خود با نیوزویک گفته بود: مباحث تفصیلی و فنی برای مشخص کردن مکان اورانیوم اظهارنشده در ایران لازم است و این موضوع، کاملا با آینده توافق هسته‌ای مرتبط است. هر چیزی به هم مرتبط است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده − سه =