کد خبر : 256747
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
-

ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال پایدار در سال گذشته در تهران

ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال پایدار در سال گذشته در تهران

استاندار تهران با اشاره به ایجاد ۱۲۰ هزار اشتغال پایدار در سال ۹۹ بر تلاش بیشتر جهت اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ تاکید کرد.

به گزارش عصرقائم، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه آیین افتتاح فاز دوم توسعه یک واحد تولیدی تخم مرغ و بازدید از مجتمع تولید شیر و گوشت در شهرستان ری اظهار داشت: با برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل در شهرستان های ۱۶ گانه استان و رفع موانع تولید کنندگان در سال گذشته ۱۲۰ هزار فرصت شغلی پایدار توسط تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: تعهد اشتغال استان تهران سال گذشته ۹۶ هزار شغل بود که با اقدامات انجام شده این عدد به ۱۲۰ هزار نفر رسید.

استاندار تهران با بیان اینکه سال گذشته اقدامات خوبی در کارگروه های اقتصاد مقاومتی استان تهران و ستاد تسهیل برای رونق فضای تولید و کسب و کار و ریل گذاری ها برای سال جاری انجام شده است تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ باید روال سال ۹۹ با قوت و قدرت بیشتری ادامه یابد.

تاکید استاندار تهران بر تحقق شعار سال ۱۴۰۰

استاندار تهران همچنین  بر تحقق شعار سال مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها در استان تهران تاکید کرد.

براساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، محسنی بندپی اظهار داشت: عمده مشکلات تولیدکنندگان در استان تهران مشکلات بانکی است که باید در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها این مشکلات به نفع تولیدکنندگان برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه هدف گذاری دشمنان پس از ناکامی در اعمال انواع تحریم ها و حملات نظامی طی چهار دهه گذشته مسائل اقتصادی و معیشت مردم است افزود: تولیدکنندگان و مسئولان باید با توان بیشتری سیاست های اقتصاد مقاومتی را اجرا کنند.

استاندار تهران سپس خاطرنشان کرد: اگر حمایت دستگاه های دولتی استان تهران از بخش های صنعتی و کشاورزی به خوبی انجام شود سال آینده نیز شاهد افزایش آمار اشتغال و رفاه مردم خواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =