کد خبر : 256820
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶
-

واکنش فدراسیون کشتی به فیلم عبدولی: او برای لیگِ ۴۰ روزه ۷۰ میلیون گرفت

واکنش فدراسیون کشتی به فیلم عبدولی: او برای لیگِ ۴۰ روزه ۷۰ میلیون گرفت

در پی انتشار فیلمی از آرمان علیزاده عبدولی در فضای مجازی، سازمان لیگ کشتی توضیحاتی را درباره حضور این کشتی‌گیر در لیگ برتر ارائه کرد.

به گزارش عصرقائم، طی روزهای اخیر ویدیوئی از صحبت‌های آرمان علیزاده عبدولی، فرنگی‌کار خوزستانی که در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان دارای مدال‌های آسیایی و جهانی است، منتشر شده که وی در آن مشغول انجام کار در زمین کشاورزی است و از بیکاری و شرایط خود و بی‌توجهی مسئولان گلایه می‌کند.

سازمان لیگ فدراسیون کشتی در واکنش به این موضوع اعلام کرد: آرمان علیزاده عبدولی در لیگ برتر سال ۹۹ با تیم بازار بزرگ ایران در رشته فرنگی قرارداد امضا کرد و ارزش قرارداد او ۷۰ میلیون تومان بود. این مبلغ در شرایطی به این کشتی‌گیر پرداخت شد که بیستمین دوره لیگ برتر در یک بازه ۴۰ روزه برگزار شد.

بنا بر اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی، علیزاده عبدولی همچنین سال‌های قبلی نیز با تیم‌های دانشگاه آزاد و سیناصنعت ایذه قراردادهای مشابهی امضا و مبالغ آن‌ها را به طور کامل دریافت کرده بود. همچنین، این فرنگی‌کار خوزستانی سال‌های گذشته نیز جوایز خود را بابت کسب عناوین آسیایی و جهانی از وزارت ورزش و جوانان دریافت کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده + چهار =