کد خبر : 256771
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
-

نمی‌خواهیم شرمنده هواداران شویم

نمی‌خواهیم شرمنده هواداران شویم

سرمربی نساجی ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به موفقیت برسند.

به گزارش عصرقائم، ساکت الهامی درباره شروع تمرینات نساجی در سال جدید اظهار کرد: امیدوارم امسال عملکردی داشته باشیم که شرمنده هواداران نشویم چراکه حق مردم است شاد باشند و تیم خوبی ببینند.

وی ادامه داد: درست است که مردم مازندران و قائم‌شهر نتایج خوبی ندیدند، اما خدا را شکر سال ۹۹ با خاطره خوش و کسب دو برد تمام شد. از تک تک هواداران نساجی تشکر می‌کنم که پس از حضور بنده و در دو مسابقه اخیرمان سنگ تمام گذاشتند و امیدوارم شرمنده مردم نباشیم.

سرمربی نساجی مازندران اضافه کرد: جا دارد ازآقای حدادیان، مالک باشگاه نساجی که ما را صادقانه شرمنده خودشان کردند و آن چیزی که برای تیم لازم بود، بدون کم و کاست فراهم آوردند و جا دارد از ایشان و همچنین آقایان سیف‌الله‌پور و کوچک‌زاده و خانم اقدم که همه یار و یاور ما بودند، تشکر کنم.

الهامی عنوان کرد: با اتحاد و همدلی مرز کوچکی را رد کردیم، اما راه خیلی سختی پیش رو داریم. از این به بعد همه مقابل نساجی به شکل دیگری بازی خواهند کرد ولی ما هم همینطور خواهیم بود و تیم ما در ادامه مسیر فرق می‌کند چون بچه‌های تیم روز به روز بهتر می‌شوند.

وی یادآور شد: پس از دو بازی پیش رو، در اردوی آماده‌سازی که آقای حدادیان در این شرایط سخت  اقتصادی مهیا کرده، شرکت می‌کنیم تا در اردو به نقاط ضعف و کم و کاستی‌ها پی ببریم. شرایط طوری است که محکوم به برد مقابل نفت مسجدسلیمان هستیم و امیدوارم با دعای مردم و تلاش بچه‌ها بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی نساجی ادامه داد: خدا را شکر شرایط طوری است که همیشه امید در دل ما وجود دارد و تا آخرین لحظه می‌جنگیم. مطمئنم خدا ما را کمک می‌کند و حمایت هواداران را خواهیم داشت. امیدوارم جواب محبت تماشاگران را بدهیم و طرفداران نساجی نیز بدانند سربازان‌شان در بازی با نفت مسجدسلیمان تا لحظه آخر می‌جنگند و مطمئنا دست پر زمین را ترک می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =