کد خبر : 256688
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵
-

نباید اجازه دهیم تجربه تلخ برجام در قالب مذاکره جدید برای رفع تحریم‌ها تکرار شود

نباید اجازه دهیم تجربه تلخ برجام در قالب مذاکره جدید برای رفع تحریم‌ها تکرار شود

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: نباید اجازه دهیم که تجربه تلخ برجام در قالبی جدید و مذاکره‌ای جدید برای رفع تحریم‌ها تکرارشود و باید در این باره هوشمندانه عمل کنیم.

به گزارش عصرقائم، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو ، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در بحث برداشته شدن تحریم‌ها گفت: ما نباید اجازه دهیم که تجربه تلخ برجام در قالب جدید مذاکره برای برداشته شدن تحریم‌ها تکرار شود و از هر گونه عجله در این باره باید پرهیز کنیم و عملکرد هوشمندانه‌ای داشته باشیم.

وی افزود: دولت آقای روحانی در سال ۹۲ عنوان کرد که با مذاکره و توافق با آمریکا همه مشکلات حل می‌شود اما امروز پس از هشت سال می‌بینیم چنین چیزی نیست و با وجود مذاکره، توافق و انجام تعهدات ایران، مشکلی حل نشده است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: امروز همان جریانی که آقای روحانی را بر سر کار آورد در آستانه انتخابات در تلاش است تا فضای جدیدی را فراهم کنند تا مذاکرات دیگری برای برداشتن شدن تحریم‌ها با آمریکا و غرب انجام شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: ما مخالف هرگونه طرح جدیدی در خصوص مذاکره نیستیم اما هرگونه طرح جدیدی در این باره باید پس از برداشته شدن همه تحریم‌ها از سوی آمریکا و غرب باشد.

وی افزود:‌ مصوبه مجلس در مورد اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها آمریکا و غرب را از مواضع خصمانه‌شان به عقب رانده و مسئولان اجرایی ما باید بدانند که اگر اظهارنظرهای آنها باعث شود که آمریکا طمع کند و به تعهداتش عمل نکند باید نسبت به مردم پاسخگو باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: طرح‌ها و ایده‌های جدیدی که در قالب مذاکره و برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها مطرح می‌شود و گام‌ها و برنامه‌های جدیدی که از سوی بعضی‌ها در این باره طراحی و اعلام می‌شود مغایر با سیاست‌های کلی نظام است چرا که براساس سیاست‌های کلی نظام هرگونه مذاکره و یا برنامه جدید در این باره باید پس از برداشتن کامل تحریم‌ها از سوی غرب در دستور کار قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 6 =