کد خبر : 255812
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
-

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم‌شهر:

رزمایش مقتدرانه شعبانیه در قائم شهر/بسیج پیشتاز ایجاد امنیت پایدار در جامعه است

رزمایش مقتدرانه شعبانیه در قائم شهر/بسیج پیشتاز ایجاد امنیت پایدار در جامعه است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر، گفت: نقش موثر بسیج در جامعه و ایجاد و برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه از رسالت‌های بسیج است .

به گزارش عصر قائم، علی خادم در گفت‌وگو با جمعی از خبرنگاران ضمن تبریک اعباد شعبانیه، اظهار کرد: همزمان با حلول ماه شعبان المعظم، رزمایش شعبانیه با حضور بسیجیان همیشه در صحنه اجرایی شد.

وی افزود: در این رزمایش بیش از هزار بسیجی در قالب ۱۰ تور ایست بازرسی و ۲۵۶ تیم گشت رضویون  سازماندهی و به مدت ۳ شبانه روز با حضور در سطح شهرستان برای حفظ امنیت بیشتر مناطق خدمت می کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قائم شهر با اشاره به اینکه بسیج پیشتاز در برقراری امنیت پایدار در جامعه است تصریح کرد:  هر زمانی که کشور در مشکل و بحران قرار گرفت بسیج به میدان آمد و با درایت و حضور همه جانبه به رفع مشکلات اقدام کرد که این فعالیت نشان از قدرت و هوشیاری بالای بسیجیان است.

این مسوول با اشاره به نقش موثر بسیج در گام دوم انقلاب، خاطر نشان کرد: بسیجیان بیاناتات مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند که می شود، در گام دوم انقلاب جوانان نقش بسزایی در این مرحله مهم و حساس ایفا کنند فلذا دولت جوان انقلابی در آینده مورد نظر مقام معظم رهبری است که همه باید به این امر توجه داشته باشیم و برای رسیدن به آن تلاش کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + پنج =