کد خبر : 255482
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

عرضه میوه‌های شب عید با نرخ مصوب از امروز

عرضه میوه‌های شب عید با نرخ مصوب از امروز

به گزارش عصرقائم، حسینقلی قوانلو در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: میوه‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی هستند که با وزن‌های ۱۸۰ تا ۲۹۰ گرمی جداسازی و عرضه می‌شوند. وی ادامه داد: ۲ نوع میوه که بیشتر مورد استفاده مردم است، خریداری و در سردخانه‌های استان نگهداری

به گزارش عصرقائم، حسینقلی قوانلو در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: میوه‌های ذخیره شده برای تنظیم بازار از با کیفیت‌ترین محصولات تولیدی هستند که با وزن‌های ۱۸۰ تا ۲۹۰ گرمی جداسازی و عرضه می‌شوند.

وی ادامه داد: ۲ نوع میوه که بیشتر مورد استفاده مردم است، خریداری و در سردخانه‌های استان نگهداری شده بود و با توجه به جمعیت هر شهر در اختیار عاملان توزیع قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با بیان اینکه ارسال مرکبات مازندران به سایر استان‌ها نیز از مدت‌ها قبل آغاز شده است، گفت: ۱۶ هزار تن از مجموع ۱۹ هزار تن مرکباتی که قرار بود مازندران برای شب عید تامین کند به استان‌ها ارسال شده است و ۳هزار تن مابقی نیز امروز و فردا بارگیری و ارسال می‌شوند.

قوانلو افزود: پرتقال‌هایی ذخیره سازی شده دارای بهترین کیفیت هستند و عاملان توزیع این هر کیلوگرم از این پرتقال‌ها را در مازندران ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل گرفتند تا با اضافه کردن هزینه‌های حمل و نقل و سود متعارف به دست مصرف کنندگان برسانند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: بیش از ۵۰۰ هزار تن پرتقال دیگر نیز در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است و مردم کشور نگران تأمین پرتقال با قیمت مناسب حتی تا اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ نباشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =