کد خبر : 254845
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۱۰
-

مرغداری‌های متخلف نقره داغ شدند

مرغداری‌های متخلف نقره داغ شدند

به گزارش عصرقائم، حسینقلی قوانلو در گفت و گویی از تشکیل پرونده ۱۳ میلیاردی برای چند واحد مرغداری در مازندران  خبر داد و گفت: در پی بازرسی جداگانه از ۹ واحد مرغداری بازرسان این سازمان موفق به کشف عرضه خارج از شبکه ۲۵۶ تن کنجاله سویا و ۳۰۵ تن ذرت دولتی شده‌اند. وی با اعلام

به گزارش عصرقائم، حسینقلی قوانلو در گفت و گویی از تشکیل پرونده ۱۳ میلیاردی برای چند واحد مرغداری در مازندران  خبر داد و گفت: در پی بازرسی جداگانه از ۹ واحد مرغداری بازرسان این سازمان موفق به کشف عرضه خارج از شبکه ۲۵۶ تن کنجاله سویا و ۳۰۵ تن ذرت دولتی شده‌اند.

وی با اعلام اینکه تخصیص ذرت و کنجاله سویا دولتی برای استفاده در این مرغداری‌ها بوده از سوءاستفاده و عرضه خارج از شبکه این نهاده‌ها خبر داد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود: مجموع پرونده تخلف متشکله برای این مرغداری‌ها بیش از ۱۳ میلیارد ریال بوده است.

قوانلو با هشدار به واحدهای مرغداری که مبادرت به عرضه خارج از شبکه نهاده‌های دامی دولتی می کنند، اضافه کرد: بازرسان این سازمان با رصد این واحدها با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی لازم را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پرونده‌های تشکیل شده جهت رسیدگی و صدور رأی به شعب تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان از تمامی شهروندان مازندرانی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور، احتکار، عرضه خارج از شبکه مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 7 =