کد خبر : 254514
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
-

مقابله ارتش لبنان با پهپاد صهیونیستی متجاوز به حریم هوایی آن کشور

مقابله ارتش لبنان با پهپاد صهیونیستی متجاوز به حریم هوایی آن کشور

به گزارش عصرقائم،  ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که با نقض حریم هوایی لبنان در حال پرواز بر فراز یک پایگاه ارتش در منطقه «میس الجبل» بود، شلیک کرد. خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی گزارش داده نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان در نزدیکی میس الجبل اقدام به شلیک

به گزارش عصرقائم،  ارتش لبنان به سمت یک پهپاد اسرائیلی که با نقض حریم هوایی لبنان در حال پرواز بر فراز یک پایگاه ارتش در منطقه «میس الجبل» بود، شلیک کرد.

خبرگزاری رویترز به نقل از شاهدان عینی گزارش داده نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در مرز با لبنان در نزدیکی میس الجبل اقدام به شلیک منور کرده‌اند اما هیچ فردی زخمی نشده است.

علاوه بر این، حزب‌الله لبنان هم شامگاه دوشنبه اعلام کرد یک پهپاد اسرائیلی دیگر در روستای «بلیدا» در جنوب لبنان را رهگیری کرده که در پی آن نیروهای رژیم صهیونیستی اقدام به شلیک منور در آن منطقه کرده‌اند.

طبق گزارش تلویزیون المنار، حزب‌الله گفت: «با پهپادی که بعدالظهر دوشنبه در همان منطقه حریم هوایی لبنان را نقض کرده‌ بود با سلاح‌های مناسب مقابله و وادار به عقب‌نشینی شد.»

  نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان اخیراً اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی با نقض قطعنامه‌های سازمان ملل ، به طور مکرر حریم هوایی لبنان را نقض کرده است. در  این گزارش آمده است  که در بازه زمانی ژوئن تا اکتبر  ۶۱ ساعت و ۵۱ دقیقه پرواز ازسوی صهیونیست‌ها در حریم هوایی لبنان صورت گرفته است. حدود ۹۵ درصد از این موارد نقض حریم هوایی توسط پهپادها انجام گرفته است.

نقض مکرر و غیر قانونی حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که به تازگی ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از مرز سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان را هم منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 3 =