کد خبر : 254520
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
-

آمادگی سپاه برای صیانت از جنگل و برخورد با قاچاق چوب

آمادگی سپاه برای صیانت از جنگل و برخورد با قاچاق چوب

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در آئین نمادین غرس یک میلیون اصل نهال میوه و صنعتی در سراسر استان که در اردوگاه امام خامنه‌ای گهرباران ساری با حضور مسئولین منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی بن جعفر (علیه السلام) با اشاره به اینکه اگر بتوانیم احادیث

به گزارش عصرقائم، سردار سیاوش مسلمی در آئین نمادین غرس یک میلیون اصل نهال میوه و صنعتی در سراسر استان که در اردوگاه امام خامنه‌ای گهرباران ساری با حضور مسئولین منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز شهادت مظلومانه امام موسی بن جعفر (علیه السلام) با اشاره به اینکه اگر بتوانیم احادیث ائمه معصومین (علیهم السلام) را در زندگی روزمره خود بکار بگیریم، در تمامی زمینه خانواده بیمه می‌شوند، گفت: امروز در فضای غبارآلود فرهنگی، باید فرهنگ و سبک زندگی ائمه معصومین (علیه السلام) را در جامعه نهادینه کنیم.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه بااشاره به تفاهم نامه بسیج سازندگی از غرس  یک میلیون درخت پرثمر و صنعتی در سراسر استان خبر داد و، افزود:  تا به امروز ۳۰۰ هزار درخت تهیه و تا ابتدای ماه سال آینده ۷۰۰ هزار درخت نیز غرس خواهد شد.

مسلمی با بیان اینکه سپاه آماده همکاری با منابع طبیعی برای تولید بانک نهال است، اضافه کرد:اگر منابع طبیعی زمینی در اختیار ما قرار دهد، سپاه میتواند  درسال ۵ میلیون نهال را با نظارت منابع طبیعی تامین و در اختیار این سازمان قرار دهد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر استفاده ظرفیت و قدرت بسیج، اضافه کرد: بسیج نعمتی بود که خدای متعال آن را به سپاه داده است و امروز در هر صحنه‌ای ورود پیدا کنیم، بسیج حضور همیشگی دارد.

مسلمی با تاکید بر اینکه باید تلاش کنیم در راه اعتلای نظام و فراهم کردن زمینه های ظهور حضرت حجت(اروحناه فداه) از نعمت بسیج به درستی استفاده کنیم، اضافه کرد: به واسطه بسیج است که ما در بحران ها حضور فعال داریم و نیز با ظرفیت بسیج  به کمک دولت آمدیم و هرجا دولت نیاز داشته باشد بسیج حاضر است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا  بسیج در همه عرصه ها پیشقدم و پای کار مردم ایستاده است .

مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حفظ منابع طبیعی ، خاطرنشان کرد: نگهداری و صیانت از طبیعت و منابع خدادادی باید با اجرای قانون انجام بگیرد لذا  مسئولین برای حفظ منابع خدادادی کمک کنند  چرا که  یکی از خطراتی که مازندران را تهدید می کند، از بین رفتن جنگل است.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه اگر استان مازندران جنگل نداشته باشد هیچ ارزشی ندارد خاطرنشان کرد: سپاه کربلا در حوزه صیانت از جنگل ، برخورد با قاچاق چوب و نیز در حوزه زارعت چوب تفاهم نامه هایی با اداره منابع طبیعی  منقعد کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − نه =