کد خبر : 254345
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
-

نگاهی به نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن

نگاهی به نقاشی های برگزیده کودکان ایرانی در ژاپن

به گزارش عصرقائم، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع «آزاد» در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و از میان ۱۸هزار و ۵۹۳ اثر از ۷۳ کشور جهان، ۱۰  کودک و نوجوان ایرانی برگزیده شدند. بر این اساس، تارا جعفر، عضو ۷ ساله کانون کرمانشاه موفق به دریافت لوح

به گزارش عصرقائم، به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع «آزاد» در سال ۲۰۱۹ برگزار شد و از میان ۱۸هزار و ۵۹۳ اثر از ۷۳ کشور جهان، ۱۰  کودک و نوجوان ایرانی برگزیده شدند.

بر این اساس، تارا جعفر، عضو ۷ ساله کانون کرمانشاه موفق به دریافت لوح تقدیر و نشان طلایی مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شد. همچنین سهیل ابوعلی دیگر عضو ۶ ساله کانون از شهرستان بهبهان خوزستان، لوح تقدیر و نشان نقره‌ای این رویداد هنری را از آن خود کرد.

همچنین مهرسانا بیگ‌زاده ۸ ساله از کرمانشاه، امیرعلی متقی‌زاده ۱۰ ساله از مرکز کانون گزبرخوار استان اصفهان، هستی جهانبانی ۱۱ ساله از اصلاندوز اردبیل، سیران ملازاده ۱۴ ساله از مهاباد آذربایجان غربی و زینب کیان‌نژاد ۱۴ ساله از لارستان فارس از مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن لوح تقدیر و نشان برنزی دریافت کردند.

سه دیپلم افتخار این مسابقه نیز به ستایش غفاری ۸ ساله از لاهیجان استان گیلان، مهدی قربانی ۹ ساله عضو کانون اسفراین خراسان شمالی و فاطمه صدقی ۱۳ ساله از شهرستان نقده در استان آذربایجان غربی رسید.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۵۵۱ اثر نقاشی اعضای خود در سراسر کشور، در بیست‌وهفتمین مسابقه بین‌المللی نقاشی کودکان انجمن هیکاری کشور ژاپن شرکت کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × سه =