کد خبر : 254361
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۵
-

نتایج پذیرش کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

نتایج پذیرش کارشناسی ارشد استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیر اعلام شد

به گزارش عصرقائم، اسامی پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین‌ طوسی اعلام شد. ثبت‌نام این داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آذر سال جاری انجام شد و تنها دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) دانشگاه های دولتی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای دوره به

به گزارش عصرقائم، اسامی پذیرفته شدگان دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین‌ طوسی اعلام شد.

ثبت‌نام این داوطلبان تا تاریخ ۱۵ آذر سال جاری انجام شد و تنها دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته (مجموع روزانه و شبانه) دانشگاه های دولتی که پس از ۶ نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم از کل واحدهای دوره به لحاظ میانگین کل جزو ۱۵ درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود هستند، برگزیدگان رتبه‌های اول تا پانزدهم نهایی المپیادهای علمی- دانشجویی برای ورود به همان رشته و به شرط آن که از لحاظ میانگین کل جزو ۲۰ درصد برتر هم رشته و ورودی دانشگاه مبدا را داشتند و متقاضیانی که در طول ۶ نیمسال تحصیلی دانش آموخته شده‌اند و به لحاظ میانگین کل هشت نیمسال دانشجویان هم رشته وغیرهم ورودی خود جزو ۱۵ درصد برتر هستند، امکان ثبت‌نام داشتند.

همچنین، دانشجویانی که از لحاظ میانگین کل جزو ۲۵ درصد برتر هم رشته و ورودی خود بوده و حداکثر در مدت هشت نیمسال دانش آموخته شده‌اند، نیز واجد شرایط شرکت در دوره بدون آزمون کارشناسی ارشد ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه خواجه نصیرالدین‌ طوسی بودند.

متقاضیان می‌توانند برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان، به وب‌سایت دانشگاه خواجه نصیر به نشانی https://www.kntu.ac.ir/ مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =