کد خبر : 254347
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
-

قرارداد ۱۵میلیونی پاروزنان در لیگ برتر قایقرانی!

قرارداد ۱۵میلیونی پاروزنان در لیگ برتر قایقرانی!

به گزارش عصرقائم، اختتامیه لیگ برتر آب‌های آرام در دریاچه آزادی در حال برگزاری است. شاهو ناصری در مورد وضعیت برگزاری لیگ برتر آب‌های آرام بیان کرد: لیگ خیلی خوب بود. برای سال‌های زیادی لیگ تعطیل شده بود اما خدا را شکر که دوباره شروع شد. ورزشکارانی که قصد خداحافظی داشتند یا رفته بودند، دوباره

به گزارش عصرقائم، اختتامیه لیگ برتر آب‌های آرام در دریاچه آزادی در حال برگزاری است. شاهو ناصری در مورد وضعیت برگزاری لیگ برتر آب‌های آرام بیان کرد: لیگ خیلی خوب بود. برای سال‌های زیادی لیگ تعطیل شده بود اما خدا را شکر که دوباره شروع شد. ورزشکارانی که قصد خداحافظی داشتند یا رفته بودند، دوباره انگیزه پیدا کردند که برگردند. هم‌چنین جوان‌ها اشتیاق بیش‌تری برای ادامه دادن این رشته پیدا کردند. از طرفی برگزاری لیگ به استعدادیابی کمک می‌کند. پخش زنده هم خیلی موثر بود و کمک کرد تا مردم را باقایقرانی آشنا کنیم و افراد بیش‌تری جذب این رشته شوند.

ناصری در مورد میزان مبلغ قراردادهای لیگ نیز گفت: در مورد قراردادها صحبت نکنم بهتر است چون راه طولانی داریم تا به قراردادهای ایده‌آل برسیم. بیش‌ترین مبلغ قراردادها برای یک فصل ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =