کد خبر : 254341
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
-

سفیر بغداد در واتیکان: سفر پاپ باعث افزایش همکاری بین‌المللی با عراق می‌شود

سفیر بغداد در واتیکان: سفر پاپ باعث افزایش همکاری بین‌المللی با عراق می‌شود

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، رحمن فرحان العامری، سفیر عراق در واتیکان در سخنانی درباره سفر اخیر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به این کشور اظهار کرد: سفر پاپ فرانسیس حامل پیام برادری و همبستگی با ملت عراق از هر مذهب، فرقه و قومی است. وی افزود: پیام همبستگی پاپ تحت

به گزارش عصرقائم، به نقل از خبرگزاری رسمی عراق، رحمن فرحان العامری، سفیر عراق در واتیکان در سخنانی درباره سفر اخیر پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان به این کشور اظهار کرد: سفر پاپ فرانسیس حامل پیام برادری و همبستگی با ملت عراق از هر مذهب، فرقه و قومی است.

وی افزود: پیام همبستگی پاپ تحت عنوان “همه ما برادر هستیم” ما را بر آن می‌دارد تا درباره هدف اصلی این سفر و نتایج منطقی آن فکر کنیم، تا این انگیزه را در همه عراقی‌ها ایجاد کنیم که سرزمین آبا و اجدادیشان را رها نکنند.

العامری ادامه داد: همچنین پیام دیگر این سفر متحد کردن صفوف برای احیای مجدد عراق در تمامی سطوح امنیتی، اقتصادی، خدماتی، اجتماعی و زمینه‌های دیگر بود. این سفر بازتاب مثبت و گسترده‌ای به ویژه در سطح رسانه به همراه داشت و ما شاهد این مساله در شبکه‌های تلویزیونی بین‌المللی و گاهاً پخش مستقیم این سفر بودیم.

وی همچنین تأکید کرد: این بازتاب، نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت و باعث افزایش چشم‌اندازهای همکاری بین‌المللی با عراق در تمامی سطوح خواهد شد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × دو =