کد خبر : 254318
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
-

ساکت الهامی سرمربی نساجی شد

ساکت الهامی سرمربی نساجی شد

به گزارش عصرقائم، باشگاه نساجی مازندران پس از قطع همکاری با مجید جلالی، اعلام کرد ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی این تیم در ادامه فصل فعالیت می‌کند. ساکت الهامی که سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان، صبای قم، شهرخودرو و ماشین‌سازی را دارد، در تیم‌هایی همچون نساجی مازندران و تراکتور نیز سرمربیگری کرده که

به گزارش عصرقائم، باشگاه نساجی مازندران پس از قطع همکاری با مجید جلالی، اعلام کرد ساکت الهامی به‌عنوان سرمربی این تیم در ادامه فصل فعالیت می‌کند.

ساکت الهامی که سابقه مربیگری در تیم‌های استقلال تهران، مس کرمان، صبای قم، شهرخودرو و ماشین‌سازی را دارد، در تیم‌هایی همچون نساجی مازندران و تراکتور نیز سرمربیگری کرده که پس از چهار سال دوباره به جمع قائم‌شهری‌ها بازگشت.

الهامی در نیم‌فصل دوم سال گذشته هدایت تراکتور رده نُهمی را برعهده گرفت و در پایان فصل موفق شد این تیم را با صعود پنج پله‌ای در جدول به جایگاه چهارم برساند و از سوی دیگر در فینال جام حذفی با برتری مقابل استقلال به قهرمانی در این رقابت‌ها دست پیدا کند و سهمیه مستقیم آسیایی را بگیرد.

وی پس از اتفاقاتی که در فینال جام حذفی افتاد، با محرومیت ۶ ماهه که سه ماه آن تعلیقی بود، مواجه شد و حالا پس از پایان دوران محرومیتش دوباره به فوتبال بازگشت و سرمربیگری نساجی مازندران رده پانزدهمی را قبول کرد.

الهامی که یکی از گزینه‌های جانشینی محمود فکری در استقلال به حساب می‌آمد و مذاکراتی هم با مدیرعامل این باشگاه برای سرمربیگری در این تیم انجام داده بود، در نهایت به توافق با آبی‌ها برای ادامه همکاری نرسید تا امروز به‌عنوان سرمربی نساجی معرفی شود.

الهامی در نیم‌فصل ۹۶-۹۵ لیگ دسته اول از صبای قم به نساجی مازندران رفت و سرمربیگری این تیم را عهده‌دار شد که در مدت حضورش این تیم توانست دو بازی آغازین خود را با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان و ایران‌جوان بوشهر شروع کند و پس از آن در دو دیدار خارج از خانه به مصاف مس کرمان و گل‌گهر سیرجان، دو تیم مدعی این رقابت‌ها برود و یک امتیاز بگیرد ولی پس از این دو مسابقه و در بازگشت به قائم‌شهر و با توجه به شرایطی که برای او به وجود آمده بود، تصمیم به استعفاء از هدایت این تیم گرفت.

ساکت سال گذشته مسؤولیت سنگینی را در تیم پُرستاره تراکتور عهده‌دار شد و توانست قهرمانی در جام حذفی را با این تیم به دست آورد و حالا شرایط متفاوتی را در نساجی نسبت به فصل قبل تجربه خواهد کرد.

الهامی در شرایطی سرمربیگری نساجی را پذیرفته که این تیم در ۶ مسابقه اخیرش تنها یک امتیاز به دست آورده و با ۱۰ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول ایستاده و جزو گزینه‌های سقوط به حساب می‌آید و از سوی دیگر با توجه به فاصله امتیازی با تیم‌های بالاتر از خود، کار سختی در نیم‌فصل دوم خواهد داشت که امیدوار است مثل دوران حضورش در تراکتور، از این چالش دشوار در نساجی هم سربلند بیرون بیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 + هفده =