کد خبر : 254301
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵
-

انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود

انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود

به گزارش عصرقائم، روابط عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر اعلام کرد این کانون تازه تاسیس که حدود دو سال پیش به انجمن های زیر پوشش خانه تئاتر اضافه شده بود، همزمان با ایجاد صنوف رسمی هنری زیر پوشش وزارت کار، مراحل لازم را برای ثبت در این وزارتخانه طی می کند. بنا

به گزارش عصرقائم، روابط عمومی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر اعلام کرد این کانون تازه تاسیس که حدود دو سال پیش به انجمن های زیر پوشش خانه تئاتر اضافه شده بود، همزمان با ایجاد صنوف رسمی هنری زیر پوشش وزارت کار، مراحل لازم را برای ثبت در این وزارتخانه طی می کند.

بنا بر این گزارش، انجمن مذکور به تازگی اقدام به اعمال تغییرات راهبردی در ساختار هیأت مدیره خود کرده است.

در پی این تغییرات، طی انتخاباتی میان دوره ای مورخ ۲۱ بهمن سال جاری، زینب لک به عنوان رئیس و محمد وفایی به عنوان نایب رئیس،انتخاب شدند. محمدعلی شمس اصل از عضویت در هیات مدیره، مستعفی و امیر قالیچی، عضو علی البدل اول، جایگزین وی شد.

در ادامه این گزارش توضیحاتی درباره روند پیگیری درخواست این انجمن برای تاسیس انجمنی صنفی زیر پوشش وزارت کار ارایه شده و نهایتاً در روز چهارشنبه مورخ ١٣ اسفند ٩٩ اعلام شد که رویه یاد شده برای تشکیل انجمن صنفی تبلیغات تئاتر با راهکار قانونی و در مسیر جدید دیگری، میسر شده است که بلافاصله مراحل اولیه آن توسط نماینده انجمن، انجام و باقی مراحل قانونی طی شده و در دست اقدام قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =