کد خبر : 254334
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
-

اعضای هیات نظارت بر انتخابات فریدونکنار مشخص شدند

اعضای هیات نظارت بر انتخابات فریدونکنار مشخص شدند

به گزارش عصرقائم، در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌ دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها، اعضای هیات نظارت بر این انتخابات در فریدونکنار مشخص شدند. بنابر اخبار رسیده، سیدعلی محمدی به عنوان رئیس و سید احمد میررمضانی و محمدعلی رمضان‌نژاد به‌عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات

به گزارش عصرقائم، در آستانه برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان‌ دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها، اعضای هیات نظارت بر این انتخابات در فریدونکنار مشخص شدند.
بنابر اخبار رسیده، سیدعلی محمدی به عنوان رئیس و سید احمد میررمضانی و محمدعلی رمضان‌نژاد به‌عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌ دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در فریدونکنار معرفی شدند.

همچنین غلامرضا آقاجانی(رئیس)، احمد متولیان(نائب رئیس)، مهدی مهدی‌زاده(منشی) و حجت‌الاسلام مسلم شفیع‌پور و نعمت علیپور از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر فریدونکنار هستند.

گفتنی است صمد حسن‌پور به‌عنوان رئیس، عیسی مهدوی و حسین پورعلیجان از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بخش مرکزی و نقی رستمی به‌عنوان رئیس، حمید احمدی و سید حسن موسوی از اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای بخش دهفری فریدونکنار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 11 =