کد خبر : 254150
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
-

انتقال مصدومان با مترو در بحران‌ها

انتقال مصدومان با مترو در بحران‌ها

به گزارش عصرقائم، محتبی خالدی در گفت‌وگو ، در باره بررسی شرایط انتقال مصدومان و بیماران با مترو در شرایط خاص و بحرانی اظهارکرد: یکی از نگرانی‌ها که در شهرهای بزرگ با آن رو به رو هستیم این است که در زمان بروز حوادث و بلایا احتمال این وجود دارد که مسیرهای تردد شهری دچار

به گزارش عصرقائم، محتبی خالدی در گفت‌وگو ، در باره بررسی شرایط انتقال مصدومان و بیماران با مترو در شرایط خاص و بحرانی اظهارکرد: یکی از نگرانی‌ها که در شهرهای بزرگ با آن رو به رو هستیم این است که در زمان بروز حوادث و بلایا احتمال این وجود دارد که مسیرهای تردد شهری دچار مشکل شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس درخواست ما این بود که به عنوان پایلوت در طرح اول برای دسترسی مسیرهای مترو به بیمارستان‌های پایتخت و تروما سنترها زیرساختی در شرکت مترو تهران ایجاد شود که خوشبتانه این هماهنگی انجام شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: چند رمپ برای چند بیمارستان در نظر گرفته شد و طرح به صورت پایلوت نیز بررسی شده است، اما امیدواریم که هر چه سریعتر این رمپ ها به صورت کارشناسی برای بیمارستان هایی که به مترو دسترسی دارند انجام شود تا در زمان بروز حادثه بتوانیم در کمترین زمان ممکن بیماران را جا به جا کنیم.

وی افزود: در حال حاضر این انتقال در دو بیمارستان میلاد و امام خمینی تهران صورت گرفته اما زیرساخت های لازم برای شش بیمارستان دیگر نیز وجود دارد و امیدواریم که به آن ها نیز رسیدگی شود و اقدامات لازم صورت گیرد. در این شرایط حتی اگر حادثه ای در یک بیمارستان رخ دهد که نیاز به جا به جایی افراد باشد می توانیم از مترو استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × سه =