کد خبر : 253777
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
-

گفت‌وگوی نماینده آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه قطر

گفت‌وگوی نماینده آمریکا در امور ایران با وزیر خارجه قطر

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری قطر بامداد جمعه (به وقت تهران) خبر داد «راب مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر گفت‌وگو داشته است. بر اساس گزارش خبرگزاری قطر، در این تماس تلفنی دو طرف درباره روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه بخصوص درباره

به گزارش قائم آنلاین، خبرگزاری قطر بامداد جمعه (به وقت تهران) خبر داد «راب مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران تلفنی با «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر گفت‌وگو داشته است.

بر اساس گزارش خبرگزاری قطر، در این تماس تلفنی دو طرف درباره روابط دوجانبه و همچنین آخرین تحولات منطقه بخصوص درباره ایران گفت‌وگو کردند.

جمعه هفته پیش نیز وزیر خارجه قطر دیداری با سفرای کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان در دوحه درباره برجام داشت.

وی در این دیدار تاکید کرد که از دیپلماسی و گفت‌وگو بین طرف‌های توافق هسته‌ای با ایران موسوم به «برنامه جامع اقدام مشترک » (برجام) حمایت می‌کند.

در این نشست، وزیر خارجه و معاون نخست‌وزیر قطر بر لزوم  فعال کردن گفت‌وگوها با جمهوری اسلامی ایران برای بازگشت طرف‌ها به برجام و اجرای تعهدات از مسیر دیپلماتیک تاکید کرد.

بنا بر این گزارش، در این نشست، جدیدترین تحولات در خصوص بازگرداندن مسیر دیپلماتیک و فعال‌کردن گفت‌و‌گو و اجرای تعهدات طرفین که در توافق نامه گروه ۵+۱ با ایران درج شده، بررسی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 13 =