کد خبر : 253718
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
-

پیروزی تاتنهام و اورتون برابر میزبان ها در لیگ جزیره

پیروزی تاتنهام و اورتون برابر میزبان ها در لیگ جزیره

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه دیدارهای هفته حاری لیگ برتر دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها اورتون با یک گل در زمین وست برومویچ به برتری رسید. ریچارلیسون روی پاس گیلفی سیگوردسون ایسلندی برای اورتون گلزنی کرد. در دیگر دیدار تاتنهام توانست در زمین فولام با یک گل به برتری

به گزارش قائم آنلاین، در ادامه دیدارهای هفته حاری لیگ برتر دو دیدار برگزار شد که در یکی از بازی ها اورتون با یک گل در زمین وست برومویچ به برتری رسید. ریچارلیسون روی پاس گیلفی سیگوردسون ایسلندی برای اورتون گلزنی کرد.

در دیگر دیدار تاتنهام توانست در زمین فولام با یک گل به برتری برسد.  در این دیدار که مورینیو تصمیم به حضور دله الی و گرت بیل از ابتدا در زمین بازی گرفته بودف آدارابیو مدافع حریف به اشتباه گلزنی کرد تا ۳ امتیاز بازی به تیم تاتنهام برسد و داربی کوچک لندن با برتری اسپرز خاتمه یابد.

تاتنهام در دیدار بعدی خود نیز با یک تیم لندنی دیگر بازی خواهد داشت و به مصاف کریستال پالاس خواهد رفت. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و تاتنهام امیدوار است با برتری در این دیدار امید های خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان زنده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 5 =