کد خبر : 253748
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
-

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی اعلام شد

نحوه برگزاری کلاس های آموزشی دانشجویان شهید بهشتی اعلام شد

به گزارش قائم آنلاین، دکتر علی اکبر افضلیان در گفت و گو ، ضمن بیان این مطلب به تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در ترم جاری پرداخت اظهار کرد: ترم گذشته به دلیل ادامه دار شدن شیوع کرونا ویروس تصمیم دانشگاه شهید بهشتی این شد که ترم تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی به شکل غیر حضوری برگزار

به گزارش قائم آنلاین، دکتر علی اکبر افضلیان در گفت و گو ، ضمن بیان این مطلب به تشریح برنامه های آموزشی دانشگاه شهید بهشتی در ترم جاری پرداخت اظهار کرد: ترم گذشته به دلیل ادامه دار شدن شیوع کرونا ویروس تصمیم دانشگاه شهید بهشتی این شد که ترم تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی به شکل غیر حضوری برگزار کند. همچنین تصمیم داشتیم کلاس های آموزشی دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی(کارشناسی ارشد و دکتری) را حدالامکان به صورت حضوری برگزار کنیم که در نهایت پیرو تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا صرفا بخشی از کلاس های عملی که نیاز به حضور دانشجو بود را حضوری برگزار کردیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه در ترم پنجم آموزش دانشجویان هستیم، تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ترم تحصیلی جاری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی از ۱۱ بهمن ماه  آغاز شد، در حال حاضر در هفته پنجم ترم خود هستیم. خوشبختانه نیازی به طولانی شدن ترم نیست چرا که ترم گذشته با فشردگی کامل برگزار شد و ترم جاری را طبق زمان بندی تعیین شده پیش می بریم.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره بر اینکه تغییر خاصی در قوانین آموزشی ترم پیش رو نداریم، خاطرنشان کرد: تصمیم ما در ترم گذشته این بود که  که کلاس های آموزشی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه مدتی به صورت حضوری برگزار شود چرا که لازم بود دانشجویان با حضور در محیط فیزیکی با فضای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آشنایی پیدا کنند اما به دلیل شرایط ناشی از کرونا این امکان محقق نشده است و ترم جاری نیز آموزش به روند سابق ادامه دارد.

افضلیان تاکید کرد: در ترم دوم تحصیلی کلاس های تئوری دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی به صورت مجازی و کلاس های عملی دانشجویان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل حضوری برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر اینکه وضعیت پذیرش دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی در برنامه ریزی های آموزشی ما تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجویان در خوابگاه ها و همچنین پذیرش دانشجو در این مراکز بیشتر تابع پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده است به طوریکه در هر اتاق باید یک دانشجو حضور داشته داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − ده =