کد خبر : 253867
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
-

لیگ برتر یا جام یونس شکوری؟

لیگ برتر یا جام یونس شکوری؟

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه همشهری نوشت: «سال‌هاست در تهران مسابقات فوتبالی بین پیشکسوتان رده‌های مختلف تحت عنوان جام زنده‌یاد «یونس شکوری» برگزار می‌شود. بسیار اتفاق زیبایی است و امید که این مسابقات همیشه مستمر و برقرار باشد. منتها نکته اینجاست که الان خود لیگ برتر فوتبال ایران هم چیزی کم از جام یونس شکوری

به گزارش قائم آنلاین، روزنامه همشهری نوشت: «سال‌هاست در تهران مسابقات فوتبالی بین پیشکسوتان رده‌های مختلف تحت عنوان جام زنده‌یاد «یونس شکوری» برگزار می‌شود. بسیار اتفاق زیبایی است و امید که این مسابقات همیشه مستمر و برقرار باشد. منتها نکته اینجاست که الان خود لیگ برتر فوتبال ایران هم چیزی کم از جام یونس شکوری ندارد و تبدیل به محلی برای جولان پیرمردها شده است!

در پرسپولیس شرایط جلال حسینی کاملا مشخص است و این بازیکن در آستانه ۴۰ سالگی طوری می‌تازد که حتی جوانان هم به گرد پایش نمی‌رسند. آقای گل فعلی لیگ برتر هم سجاد شهباززاده ۳۱ ساله است که این هفته سیزدهمین گل فصلش را برای سپاهان مقابل گل‌گهر به ثمر رساند. فرزاد حاتمی، رضا خالقی‌فر، محمد نوری، میثم مجیدی، محمد قاضی، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری، گادوین منشا، محمد عباس‌زاده، طالب ریکانی و خیلی از دیگر بازیکنان شاخص فعلی لیگ برتر هم بالای ۳۰سال دارند.

صدالبته این اتفاق به‌ خودی خود بد نیست. سن و سال مسئله مهمی نیست و بازیکن تا زمانی که کیفیت داشته باشد، می‌تواند به فعالیت حرفه‌ای‌اش ادامه بدهد. هر قدر هم دوره بازیکنان بیشتر طول بکشد، باعث خوشحالی است. با این حال، نکته نگران‌کننده این است که لیگ به نوعی دچار نازایی شده و کمتر پدیده جوان رو می‌کند. آخرین پدیده لیگ برتر که همه را شگفت‌زده کرده باشد و تمام ناظران در مورد کیفیت او اجماع داشته باشند، چه‌ کسی بوده است؟ شاید این ویژگی‌ها مثلا در مورد مهدی قائدی صدق کند، بعدش هم ‌اللهیار صیادمنش که خیلی زود لیگ برتر را ترک کرد. نفر بعدی چه‌ کسی بوده؟ آیا آن قدر که در مورد بازیکنان پا به سن گذاشته می‌خوانیم و می‌شنویم، راجع ‌به جوانان لیگ بحثی صورت می‌گیرد؟»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 1 =