کد خبر : 253859
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
-

قیس الخزعلی: سفارت آمریکا مرکز جاسوسی علیه عراق است

قیس الخزعلی: سفارت آمریکا مرکز جاسوسی علیه عراق است

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری النجبا، قیس الخزعلی، رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: آمریکا قصد ندارد با اراده خود نیروهایش را از عراق خارج کند و باید با زور آنرا اخراج کرد. وی افزود: تا زمانی که اشغالگران آمریکایی در عراق هستند، مقاومت مسلحانه یک حق کاملا قانونی است.

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه خبری النجبا، قیس الخزعلی، رهبر جنبش عصائب اهل الحق عراق گفت: آمریکا قصد ندارد با اراده خود نیروهایش را از عراق خارج کند و باید با زور آنرا اخراج کرد.

وی افزود: تا زمانی که اشغالگران آمریکایی در عراق هستند، مقاومت مسلحانه یک حق کاملا قانونی است. مقاومت در هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا هیچ تردیدی نخواهد کرد.

وی گفت: سفارت آمریکا نقش زیادی در ضربه زدن به اوضاع عراق دارد و بزرگ‌ترین مرکز جاسوسی علیه عراق است. اسرائیل حمله به سفارت آمریکا را مدیریت می‌کند. به نفع اسرائیل است که دولت جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا وارد نزاع و درگیری شود.

الخزعلی گفت: حضور نظامی ترکیه در عراق در آینده پیچیده‌تر از حضور آمریکا خواهد بود. هر زمان لازم باشد شخصا علیه اشغالگری ترکیه سلاح برمی‌دارم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × چهار =