کد خبر : 253702
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۰
-

خانواده ها نقش مهمی در تکمیل چرخه اصلاح و تربیت دارند

خانواده ها نقش مهمی در تکمیل چرخه اصلاح و تربیت دارند

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ حاج محمدی در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی با حضور در منزل برخی از زندانیان از جمله یک زندانی امنیتی با خانواده آنان دیدار کرد. رئیس سازمان زندان ها در این دیدارها با با اشاره

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ حاج محمدی در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی با حضور در منزل برخی از زندانیان از جمله یک زندانی امنیتی با خانواده آنان دیدار کرد.

رئیس سازمان زندان ها در این دیدارها با با اشاره به اینکه زندانیان نزد ما امانت هستند گفت: زندان برای برخی از افراد توفیق و فرصتی است تا از ادامه روند و فعالیت اشتباه آنها پیشگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه در کنار تلاش برای اصلاح و تربیت زندانیان پیگیری های قضایی را برای کمک به آزادی آنان نیز انجام می دهیم اظهار داشت: خانواده ها نقش مهمی در کمک به بازگشت زندانی به زندگی سالم و تکمیل چرخه اصلاح و تربیت دارند.

حاج محمدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در نظام اسلامی هدف از زندانی کردن مجرم تنبه و جلوگیری از آسیب های بعدی است لذا توجه به خانواده زندانیان و مراقبت از آنان نیز دارای اولویت و اهمیت است و این سرکشی ها برای تاکید بر اهمیت همین موضوع است.

گفتنی است رئیس سازمان زندان ها در این دیدارها تندیس سردار سلیمانی که توسط زندانیان سلماس ساخته شده بود را به این خانواده ها اهدا کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × دو =