کد خبر : 253708
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۹:۱۰
-

بازدید رئیس سازمان زندان ها از زندان مرکزی ارومیه

بازدید رئیس سازمان زندان ها از زندان مرکزی ارومیه

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی از زندان مرکزی ارومیه بازدید و با زندانیان گفتگو کرد. رئیس سازمان زندان ها در این بازدید سه ساعته ضمن حضور در بخش های مختلف این

به گزارش قائم آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور؛ محمدمهدی حاج محمدی در ادامه سفر به استان آذربایجان غربی از زندان مرکزی ارومیه بازدید و با زندانیان گفتگو کرد.

رئیس سازمان زندان ها در این بازدید سه ساعته ضمن حضور در بخش های مختلف این مرکز با زندانیان گفتگو و به سوالات و درخواست های آنان پاسخ گفت.

در این بازدید محمود رضا کریمی مشاور رئیس و مدیر روابط عمومی از کارگاه های اشتغال و روند فعالیت های حرفه آموزی و اشتغال زندانیان بازدید کرد.

شایان ذکر است همزمان با حضور رئیس سازمان زندان ها در استان آذربایجان غربی، ۲ گروه از مدیران سازمان از زندان های شهرستان های استان آذربایجان شرقی شامل سراب، اهر، مراغه، هشترود و میانه بازدید و روند فعالیت های این مراکز را مورد ارزیابی قرار دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =